Gjest Hårtoppen Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Er det noen kloke DOL`ere som har et godt tips mot flokete barnehår? Datteren vår har fått temmelig langt hår, og er veldig stolt av det, men det blir så lett flokete.. er det noen hårkurer eller noe som hjelper? 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Det eneste som hjalp dattera mi var å flette det om natten. 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Dere bruker hårstrikk? Det blir nok slitt av det desverre. Min datter hadde samme problem, vi klippet av en god del slik at de verste oppflisingene forsvant. Nå bruker hun lite strikk, og mere bøyler eller hårbånd. Balsam er fantastisk! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Det eneste som hjalp dattera mi var å flette det om natten. Det gjorde mamma med mitt hår også - men vi flettet det på etter kveldsmaten, ikke om natta.. ;o) 0 Siter
frosken Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1183294657' post='3636774] Det gjorde mamma med mitt hår også - men vi flettet det på etter kveldsmaten, ikke om natta.. ;o) For å ta godt nok vare på langt hår, så bør det børstes hver natt (i gamle filmer var det noe med å børste hundre ganger daglig). Dermed blir det også mest praktisk å flette det om natten...*s* 0 Siter
ekte nick Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Jeg regner med at dere bruker balsam etter shampoen? Det er jo til bl.a. for å fjerne floker. Både jeg og datteren min bruker det, og da blir det nesten ingen floker. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Bruk mye av en god balsam ved hver hårvask, og så finnes det en balsam du kan ja i håret når det er tørt. Lurer på om det er Natusan som har den. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Spraybalsam er et must! Snuppa mi har ikke langt hår (foreløbig!), men jeg må alikevel spraye lokkene med spraybalsam innimellom. Den sprayes i tørt hår, virker et lite minutt og så er det mye lettere å kamme/børste ut håret etterpå. Skal ikke skylles ut så den er veldig praktisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.