Gå til innhold

Når jeg klikker på et innlegg i "100 innlegg"

Anbefalte innlegg

ilene1365380268
Skrevet

...eller "svar til meg" kommer ikke innlegget opp. Hvorfor skjer ikke dette?

Er det andre som har problem med dette?

*savner gamle DOL*

Gjest Jordbærpiken
Skrevet

Sånn er det til meg også. Litt dumt. Og de siste 25/50/100 kommer ikke heller...

Gjest annlovinda
Skrevet

Her hos meg funker det helt greit.

Skrevet

Sånn er det til meg også. Litt dumt. Og de siste 25/50/100 kommer ikke heller...

Men jeg bruker jo det hele tida og det virker bra her. Akkurat som før

Gjest Jordbærpiken
Skrevet

Men jeg bruker jo det hele tida og det virker bra her. Akkurat som før

Er litt variabelt her, driver og logger meg inn og ut. Er jeg utlogget, så funker de siste 25 osv normalt. Er jeg innlogget får jeg det bare opp, men jeg får ikke frem trådene når jeg trykker på dem.

Og av og til har jeg ikke valget med de siste 25/50 /100 osv.

merkelig.

Skrevet

Er litt variabelt her, driver og logger meg inn og ut. Er jeg utlogget, så funker de siste 25 osv normalt. Er jeg innlogget får jeg det bare opp, men jeg får ikke frem trådene når jeg trykker på dem.

Og av og til har jeg ikke valget med de siste 25/50 /100 osv.

merkelig.

Du bruker det gamle oppsettet ikke sant. Jeg aner nemlig ikke hvordan det nye virker, det har jeg ikke prøvd annet i startfasen.

Jeg har ikke hatt noe problem med det i det hele tatt. Bruker IE da, kanskje det funker annerledes i moxilla eller opera

Gjest Jordbærpiken
Skrevet

Du bruker det gamle oppsettet ikke sant. Jeg aner nemlig ikke hvordan det nye virker, det har jeg ikke prøvd annet i startfasen.

Jeg har ikke hatt noe problem med det i det hele tatt. Bruker IE da, kanskje det funker annerledes i moxilla eller opera

Det gamle oppsettet? Jeg vet ikke helt hva jeg bruker jeg... :-) Var jo borte under omleggingen, og så var det annerledes når jeg kom tilbake. Jeg husker ærelig talt ikke hvordan det var før, men det er anneredes nå. Om jeg bruker opera eller noe annet vet jeg heller ikke :-) er ikke altfor god på data, men det funker jo sånn som jeg gjør det også da.

Sov godt.

ilene1365380268
Skrevet

Her hos meg funker det helt greit.

Det er temmelig frustrerende...!

ilene1365380268
Skrevet

Hele oppsettet er helt rotete...Må bla meg mye mer nedover og bortover hele tiden. Men mest frustrerende er at den funksjonen ikke virker. Blir sprø!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...