Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en forholdsvis ny Sony Ericsson W810i. Den ble kjøpt på nyåret.

Nå får jeg ikke ladet den opp!!! Jeg setter i laderen, men ingenting skjer.

Mobilen har ikke hatt noen drastiske fall, og så vidt meg bekjent har den levd et rolig liv siden forrige gang den ble ladet opp.

Jeg har prøvd med en annen lader, og jeg har prøvd i andre kontakter.

Noen som har noen gode tips?

Skrevet

Du har riktig lader da? En jeg jobbet med hadde samme type mb som meg, bare at det var modellen nyere, men min lader kunne ikke brukes på hans mb, den tok rett og slett ikke i mot lading.

Skrevet

Du har riktig lader da? En jeg jobbet med hadde samme type mb som meg, bare at det var modellen nyere, men min lader kunne ikke brukes på hans mb, den tok rett og slett ikke i mot lading.

Ja. Den laderen jeg har brukt til nå var den som mannen min brukte på sin gamle - og den har virket siden i januar.

Den jeg prøvde etterpå var den laderen som fulgte med mobilen.

Derfor tror jeg ikke det er det som er problemet. Men tusen takk for innspillet :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Har du prøvd å ta batteriet ut av mobilen? Bare ta det ut og sette det inn igjen.

Måtte gjøre det på min engang, da var det ingenting som virket på den.

Er jo verdt et forsøk?

Skrevet

Ja. Den laderen jeg har brukt til nå var den som mannen min brukte på sin gamle - og den har virket siden i januar.

Derfor tror jeg ikke det er det som er problemet. Men tusen takk for innspillet :)

Men er laderen i orden da?

Skrevet

Har du prøvd å ta batteriet ut av mobilen? Bare ta det ut og sette det inn igjen.

Måtte gjøre det på min engang, da var det ingenting som virket på den.

Er jo verdt et forsøk?

Et veldig godt tips - og jeg har prøvd det også, uten at det funket :(.

Skrevet

Men er laderen i orden da?

Jeg kan ikke forstå at begge to skal være defekte i alle fall.

Den laderen jeg pleier å bruke har stått på sin faste plass hele tiden. Den laderen jeg sjekket med har ligget stille og rolig i en skuff.

Skrevet

Jeg kan ikke forstå at begge to skal være defekte i alle fall.

Den laderen jeg pleier å bruke har stått på sin faste plass hele tiden. Den laderen jeg sjekket med har ligget stille og rolig i en skuff.

Det må være mobil-lader-dødaren som er på ferde:-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Et veldig godt tips - og jeg har prøvd det også, uten at det funket :(.

Uff, synd.

Håper du finner ut av det. Kjedelig når mobilen er såpass ny også.

Skrevet

Det må være mobil-lader-dødaren som er på ferde:-)

He, he - det tror jeg også :)

Nå har jeg snakket med Telenor.no som jeg kjøpte den av, og skal levere den inn i en Telekiosken-butikk her jeg bor. Så får vi håpe de finner ut av det.

Jeg får dette dekket på garantien - ikke sant? Mobilen ble kjøpt 11. januar i år.

Skrevet

Uff, synd.

Håper du finner ut av det. Kjedelig når mobilen er såpass ny også.

Det synes jeg også. Og jeg har vært så innmari fornøyd!

Skal levere den inn nå, så får vi håpe de får fikset den.

Skrevet

Jeg lånte en periode en gammel Sony Erikson av kjæresten og det tok ikke lang tid før det skjedde noe med kontakten i ladepunktet på telefonen slik at den ikke ladet. Det var en sånn flat kontakt, ikke som den til Nokian som bare er en rund plugg og mye greiere synes jeg.

Skrevet

He, he - det tror jeg også :)

Nå har jeg snakket med Telenor.no som jeg kjøpte den av, og skal levere den inn i en Telekiosken-butikk her jeg bor. Så får vi håpe de finner ut av det.

Jeg får dette dekket på garantien - ikke sant? Mobilen ble kjøpt 11. januar i år.

Hvis det er noe galt så bør dette dekkes ja.

Skrevet

Jeg lånte en periode en gammel Sony Erikson av kjæresten og det tok ikke lang tid før det skjedde noe med kontakten i ladepunktet på telefonen slik at den ikke ladet. Det var en sånn flat kontakt, ikke som den til Nokian som bare er en rund plugg og mye greiere synes jeg.

Ja, ett eller annet har i alle fall skjedd. Det må være telefonen det er noe galt med, for ingen av mine to ladere, eller laderen på mobilbutikken ville lade den opp.

Nå er min kjære mobil overlatt til seg selv - langt borte fra min kjærlige hånd. Og jeg har fått en lånemobil som er sinnsykt kjedelig. En _gammel_ Siemens. Snufs...

Og mannen på butikken sa det fort gikk 3 uker før jeg kan få mobilen tilbake. Dobbeltsnufs...

Skrevet

Hvis det er noe galt så bør dette dekkes ja.

Nå har jeg avlevert mobilen til reparasjon, og mannen der sa at dette gikk på garantien. Det er nå i alle fall godt. Snufs, nå er jeg uten mobilen min i minst 3 uker...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...