Gå til innhold

Av og til.... har man lyst å gi opp...

Anbefalte innlegg

Gjest Let the sun....

Lurer man på hvorfor man gidder... Eg har egentlig bare lyst å gi opp, men kan ikke.

Først og fremst pga hensyn til ungene mine. De skal ikke få mên av å miste en foreldre "slik". Dessuten så har eg venner, som kommer til å bli berørt på en eller annen måte.

Det er flere som er glade i meg. Det er noen som liker meg som eg er. Det er nok også de som er fascinert over mine særtrekk og påfunn.

Gnisten kommer nok tilbake igjen, skal vi se. Litt slitsomt er det at psyke og humør går i et konstant berg-og-dalbane-løp for tiden. Fra optimisme til pessimisme, fra litt glød til likegyldighet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/279972-av-og-til-har-man-lyst-%C3%A5-gi-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...