Gå til innhold

Farge på kjøkken

Anbefalte innlegg

Gjest på oppusser'n
Skrevet

Jeg driver og pusser opp kjøkkenet mitt. Jeg maler innredningen eggeskallhvit. Veggen er opprinnelig hvit. Det blir jo mye hvitt da. Hvilken farge blir fint å ha på veggen med hvit innredning??? Er sånn i tvil! Jeg er jo ikke halvveis ferdig ennå, så det kan jo også hende at hvit vegg blir fint, men jeg er som sagt redd for at det skal bli vell mye hvitt.

Skrevet

Jeg syns det fort blir litt sterilt og institusjon med for mye hvitt. Vi har skap i eggeskall og vegger i lys toscana i halv dosering. Altså halvparten så mye fargestoff som i vanlig lys toscana. Dette for å få en lys farge med varm tone i. Jeg syns caffe latte i halv dosering også er fin, men litt mer brungrå enn toscana som er mer gylden farge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...