Gjest Jackoline Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Etter jeg hadde ligget i senga en liten stund helt rett ut så sovnet beinet mitt. Jeg lå helt flat. Jeg pleier å ha problemer at beinet sovner, men ikke når jeg ligger slik. Hva kan dette komme av, at beinet sovnet slik? 0 Siter
frosken Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Hvis man skal bekymre seg over alle hverdagslige fenomener, så får man det travelt :-) (Jeg har en niese som sier at hun har fått vite at dersom man stiller 200 spørsmål hver dag, så blir man smart. Hun tar det ekstra alvorlig og prøver å komme opp i 800 spørsmål daglig. Kanskje det er flere som lever etter dette prinsippet?) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Dårlig blodsirkulasjon? Jeg er vant til at både bein og armer sovner etter diverse liggestillinger. Ofte kan det være nok at jeg ligger for lenge i samme stilling, selv om jeg ligger rett ut. Tror ikke du trenger å bekymre deg iallefall:) 0 Siter
Gjest Jackoline Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Dårlig blodsirkulasjon? Jeg er vant til at både bein og armer sovner etter diverse liggestillinger. Ofte kan det være nok at jeg ligger for lenge i samme stilling, selv om jeg ligger rett ut. Tror ikke du trenger å bekymre deg iallefall:) Takk for svaret:) Jeg begynte å lure litt når beinet mitt sovnet når jeg ikke satt i en spesiell stilling. Jeg har noe og hvis beinet mitt sovner så kan det tyde på at noe ikke stemmer. Men det var sikkert ikke det nå. Så det er derfor jeg måtte spørre uten å utdype meg for mye. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Takk for svaret:) Jeg begynte å lure litt når beinet mitt sovnet når jeg ikke satt i en spesiell stilling. Jeg har noe og hvis beinet mitt sovner så kan det tyde på at noe ikke stemmer. Men det var sikkert ikke det nå. Så det er derfor jeg måtte spørre uten å utdype meg for mye. Men hvis du har en eller annen diagnose e.l., så kan det kanskje være greit å sjekke det ut? 0 Siter
Gjest Jackoline Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Men hvis du har en eller annen diagnose e.l., så kan det kanskje være greit å sjekke det ut? Ja, det kan kanskje være greit. Jeg får håpe på at jeg får til en time. Men jeg har aldri opplevd at det sovner når jeg ligger, så jeg ble veldig bekymret. Jeg prøvde å stille et helt åpent spørsmål, men det var tydligvis ikke "normalt" spørsmål. Så jeg er glad du svarte meg hvertfall. 0 Siter
Gjest Jackoline Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Det er trøtt? Det kunne også vært det, ja. Jeg er så usikker på hva det kom av. Men jeg får kontakte min lege og høre:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Ja, det kan kanskje være greit. Jeg får håpe på at jeg får til en time. Men jeg har aldri opplevd at det sovner når jeg ligger, så jeg ble veldig bekymret. Jeg prøvde å stille et helt åpent spørsmål, men det var tydligvis ikke "normalt" spørsmål. Så jeg er glad du svarte meg hvertfall. Satser på at det ikke er noe galt - og det hadde jeg heller ikke trodd dersom du ellers var helt frisk. Du antyder at du har en eller annen diagnose, så da kan det være like greit å få det sjekket - evt bare ta en tlf til legen for å høre om det er grunn til å få en legetime. Lykke til:) 0 Siter
cathlin Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Det kunne også vært det, ja. Jeg er så usikker på hva det kom av. Men jeg får kontakte min lege og høre:) Neida, jeg tuller bare. Kan være en muskel som er stram også. Hofteleddsbøyeren, man glemmer å tøye den. 0 Siter
Gjest Jackoline Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Satser på at det ikke er noe galt - og det hadde jeg heller ikke trodd dersom du ellers var helt frisk. Du antyder at du har en eller annen diagnose, så da kan det være like greit å få det sjekket - evt bare ta en tlf til legen for å høre om det er grunn til å få en legetime. Lykke til:) Ja, jeg må da ringe til legen å forhøre meg. Det sovner utrolig fort for tiden. Men jeg får håpe at alt er som det pleier å være. Takk for svar:) 0 Siter
Gjest Jackoline Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Neida, jeg tuller bare. Kan være en muskel som er stram også. Hofteleddsbøyeren, man glemmer å tøye den. Jeg vet ikke hva det er for noe, jeg får rine til legen å høre om jeg må sjekke det ut videre. For hos meg kan det være noe som er galt hvis det sovner fort og uvanlig. Men det trenger ikke være noe for det. 0 Siter
cathlin Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Jeg vet ikke hva det er for noe, jeg får rine til legen å høre om jeg må sjekke det ut videre. For hos meg kan det være noe som er galt hvis det sovner fort og uvanlig. Men det trenger ikke være noe for det. Ja, du kjenner deg best. Håper det ikke er noe bekymringsverdig. Lykke til! 0 Siter
Gjest Jackoline Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Ja, du kjenner deg best. Håper det ikke er noe bekymringsverdig. Lykke til! Jo, takk for det:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.