Gå til innhold

solarium??

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

tar den her jeg så¨får jg sikkert svar fortere:p

kan gravide ta solarium? har lest om dette tidligere, men må dobbeltsjekke:)

ha en super dag!!

Skrevet

Ja, det kan de!

Men alt med måte, selvfølgelig..

Gjest Vekten87
Skrevet

Ja, det kan de!

Men alt med måte, selvfølgelig..

tenkte bare sånn ti min en til to ganger i uken. bare to uker eller noe.. vestlandet svikter:( så har jeg ikke fått noe farge bak og det ser ganske harry ut.. må få jevnet det litt...

Gjest ja, med måte
Skrevet

ja de kan ta solarium, men skal legge et håndkle akkurat over kulenmagen :)

Hvor langt er du på vei ?

10 min. går garantert bra, men ved 1/2 time eller mer så skal/skulle iallefall en dekke til magen med et klesplagg, mener det var pga at fostervannet blir veldig oppvarmet.

Gjest Vekten87
Skrevet

ja de kan ta solarium, men skal legge et håndkle akkurat over kulenmagen :)

Hvor langt er du på vei ?

10 min. går garantert bra, men ved 1/2 time eller mer så skal/skulle iallefall en dekke til magen med et klesplagg, mener det var pga at fostervannet blir veldig oppvarmet.

er 6 mnd og en uke på vei.. men trenger jeg ikke dekke magen da? hvis d er ti min? kan ta mindre også.. og heller ta to ganger eller tre ganger i uken? ca fem min per dag???

Gjest gomle
Skrevet

Jada, det kan du, men vær litt forsiktig for det er lett å få pigmentflekker når man er gravid. Gjelder jo selvsagt for vanlig sol også. Og så er det viktig å ikke bli overopphetet under solariumet.

Gjest ja, med måte
Skrevet

er 6 mnd og en uke på vei.. men trenger jeg ikke dekke magen da? hvis d er ti min? kan ta mindre også.. og heller ta to ganger eller tre ganger i uken? ca fem min per dag???

Bare sol deg du :) så lenge du ikke ligger lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...