Gjest Vekten87 Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 tar den her jeg så¨får jg sikkert svar fortere:p kan gravide ta solarium? har lest om dette tidligere, men må dobbeltsjekke:) ha en super dag!! 0 Siter
løvinne71 Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Ja, det kan de! Men alt med måte, selvfølgelig.. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Ja, det kan de! Men alt med måte, selvfølgelig.. tenkte bare sånn ti min en til to ganger i uken. bare to uker eller noe.. vestlandet svikter:( så har jeg ikke fått noe farge bak og det ser ganske harry ut.. må få jevnet det litt... 0 Siter
Gjest ja, med måte Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 ja de kan ta solarium, men skal legge et håndkle akkurat over kulenmagen Hvor langt er du på vei ? 10 min. går garantert bra, men ved 1/2 time eller mer så skal/skulle iallefall en dekke til magen med et klesplagg, mener det var pga at fostervannet blir veldig oppvarmet. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 ja de kan ta solarium, men skal legge et håndkle akkurat over kulenmagen Hvor langt er du på vei ? 10 min. går garantert bra, men ved 1/2 time eller mer så skal/skulle iallefall en dekke til magen med et klesplagg, mener det var pga at fostervannet blir veldig oppvarmet. er 6 mnd og en uke på vei.. men trenger jeg ikke dekke magen da? hvis d er ti min? kan ta mindre også.. og heller ta to ganger eller tre ganger i uken? ca fem min per dag??? 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Jada, det kan du, men vær litt forsiktig for det er lett å få pigmentflekker når man er gravid. Gjelder jo selvsagt for vanlig sol også. Og så er det viktig å ikke bli overopphetet under solariumet. 0 Siter
Gjest ja, med måte Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 er 6 mnd og en uke på vei.. men trenger jeg ikke dekke magen da? hvis d er ti min? kan ta mindre også.. og heller ta to ganger eller tre ganger i uken? ca fem min per dag??? Bare sol deg du så lenge du ikke ligger lenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.