Gå til innhold

Roskilde, på sparket tur?

Anbefalte innlegg

Gjest mulig jeg slenger meg med
Skrevet

Har par venninner som fant ut at de vil dra til Roskilde på sparket. Vi skal i så fall kjøre ned, og leie hotellrom. Men jeg er sånnsom må planlegge. Tenk om vi ikke fåt innpass til festivalen? Er det fullt for dagsbilletter og? Vi skal ikke telte der. Er det ledig på hotell i Køben nå da? Hvor langt er det fra sentrum til festivalen? Flotters om noen som har vært der kan tipse meg litt før jeg bestmmer meg for å dra eller ikke. :) Hørtes gøy ut da, men jeg blir litt stressa av å ikke planlagt noe

Skrevet

Det krever en spesiell type person for å gjøre sånt, jeg er som deg og føler meg ikke komfortabel med sånt til min kjæreste store fortvilelse :P

Det står at Roskilde er utsolgt, men om det er dagsbilletter igjen aner jeg ikke.

Umulig å si om det er noe hotell ledig nå, men jeg kan ikke tenke meg det, må nesten ringe å høre først så det ikke blir total bomtur ;)

Turen fra Køben til Roskilde går greit, med tog eller buss, er ikke langt.

Jeg hadde sjekket endel ting før jeg dro på noe sånt, men det er meg da ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...