Gå til innhold

Dumt å avlyse timen hos psyk. spl.pga bedring?

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31

Jeg har fått time hos psyk.sykepleier. En time, så går hun ut i ferie.

Hm... jeg er litt usikker på om dette vil gjøre vondt verre for meg nå som jeg er på bedringens vei. Jeg er i ferd med å "bli meg selv". Har ikke vært det på flere mnd. Har jo fått ut mye "gørr" her på dol også.

Jeg spekulerer på om jeg bare skal avlyse timen. Eller er det dumt å gjøre det?

Jeg har det bedre og jeg vil heller ikke "ta opp" en plass unødvendig. Men jeg tør ikke stole på at denne oppturen varer.. Det vet jeg jo ikke.

Hva tenker dere om dette? Jeg er usikker! Takk for evt råd :o)

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Bruk timen til å bli kjent. I tillegg får du en fot innenfor om du skulle trenge det på et senere tidspunkt.

Takk for svar til deg og dere andre. Veldig greit å høre deres synspunkter.

Da tar jeg denne timen, og de evt timer etterpå, så tenker jeg ikke mer på det (for dette har jeg nok tenkt endel på! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...