Gå til innhold

Flommen

Gjest tar vi sjansen på å reise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff! Vi skal på campingferie til sørlandet neste uke. Men når jeg ser og hører om alt vannet nedi traktene, så kan jeg ikke si det er særlig fristende å reise. Vi må kjøre nesten 100 mil, og da betyr det litt å slippe å komme til grisevær og flom! Men samtidig så tenker jeg at nå har det regnet såpass lenge, at det må snart lette opp og bli fint vær... Hva tror dere? Kommer sommeren til sørlandet snart?

Gjest togli
Skrevet

Jeg har hørt rykter om at fineværet skal komme sørover til helga?

Satser på at det blir bra om ca 10 dager, for da skal også vi reise fra det solfylte nordvestlandet til sørlandet ;)

Skrevet

Satser på at det blir bra om ca 10 dager, for da skal også vi reise fra det solfylte nordvestlandet til sørlandet ;)

Ja, om 8 dager forlater vi Sunnmøre, og håper vi kan ta med oss fineværet sørover:)

Gjest togli
Skrevet

Ja, om 8 dager forlater vi Sunnmøre, og håper vi kan ta med oss fineværet sørover:)

Og vi forlater sunnmøre dagen etter dere ;)

Skrevet

vi reiser til Kristiansand 12 juli,, h åper for guds skyld at det er tørt i bakken da.. for vi skal ligge i telt,.......

Gjest Her i sør
Skrevet

Jeg er fra Sørlandet og det er ikke så ille som det høres ut. Det er noen som sliter med mye vann, men i området hvor jeg bor er det ikke noe problem i det hele tatt. Igår ettermiddag var det strålende sol. Idag har det vært sol og overskyet, og kom en liten regnskur nå - temperaturen er bra. Tror dere skal få det bra her nede hos oss;) Og det er jo noe i det du sier at nå har vi hatt så mye regn at det kan jo bare bli bedre;)

Gjest togli
Skrevet

vi reiser til Kristiansand 12 juli,, h åper for guds skyld at det er tørt i bakken da.. for vi skal ligge i telt,.......

Vi skal være der 15.-17.juli, men skal heldigvis ligge på hotell;)

Kan forresten ikke skjønne at det kan bli dårlig vær sååå lenge nede på sørlandet, så vi satser på supert vær når vi kommer!!

Gjest prust
Skrevet

Her i Kristiansand er det ikke flom. Det regnet godt natt til i går, men ikke etterpå. Overskyet, ganske varmt, men ikke strandvær.

Det fine været kommer nok til helga når vi drar til Vestlandet :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...