Gjest minni23 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 hei jeg er en jente på 23 år såm har begynt med p sprøyte, jeg har hat jevnlige små blødninge, tillome etter sprøyte nr to såm ble satt litt før d har godt 3 måner, sieden legen lim mente at d ville hjelpe. hvorfår har jeg d fortsatt, å er d farlig? er meget iriterende dette. samt at jeg har svi langs kjede gangen kun i begynelsen av et samleie å ikke ellers, varer sån ca i 5 min før at alt er såm d skal, kennes ut såm jeg har sår på insiden av kjede gangen. hva kan være galt da? jeg kan fårsikre deg at jeg blir nåkk våt så d er ikke at jeg har tørre slimhinner såm er årsaken. heller har jeg ingen kjønsykdommer får d har jeg sjekka meg får. plis hjelp meg er du snill, føler ikke at jeg får den hjelpa jeg trenger hos fast legen min. mvh hanne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280130-bl%C3%B8dninger-vet-bruk-av-p-spr%C3%B8yte-samt-svi-inni-kjeden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.