matildes mor Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Nå har jeg da latså lest igjenom Vg tett på ,der du idag kunne stille han Alejandro Fuentes spørsmål. Omtrent hvert eneste svar har dette tegnet bak seg . Jeg er vistnok gammel og utdatert-noen som kan fortelle meg det?? 0 Siter
trultis Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Det er sånn smiley. Smilefjes. Samme som er vel et tullesmilefjes. Spøkefullt smilefjes med tunga ut av munn. Hvis du har MSN så er det en smiley der som smiler litt fjollete med tunga på snei, det er DET som er Skikkelig tungt forklart dette her.. 0 Siter
matildes mor Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Skrevet 4. juli 2007 Det er sånn smiley. Smilefjes. Samme som er vel et tullesmilefjes. Spøkefullt smilefjes med tunga ut av munn. Hvis du har MSN så er det en smiley der som smiler litt fjollete med tunga på snei, det er DET som er Skikkelig tungt forklart dette her.. Takk takk,da er jeg med :-) Jeg er liksom så gammel jeg at mine smilefjes begrenser seg til ;-) og :-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Det er sånn smiley. Smilefjes. Samme som er vel et tullesmilefjes. Spøkefullt smilefjes med tunga ut av munn. Hvis du har MSN så er det en smiley der som smiler litt fjollete med tunga på snei, det er DET som er Skikkelig tungt forklart dette her.. Hvorfor ser jeg bare for meg Tone Damli Aaberge for mitt indre etter å ha lest den forklaringen der?!? 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 det er et smilefjes med en liten "jeip".. samme som disse ...... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Hvorfor ser jeg bare for meg Tone Damli Aaberge for mitt indre etter å ha lest den forklaringen der?!? *HAHA* Det samme tenkte også jeg :-))) 0 Siter
morsan Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 *HAHA* Det samme tenkte også jeg :-))) http://tone.t0rt.de/tone.jpg ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 http://tone.t0rt.de/tone.jpg ;-) *hehe* 0 Siter
Juneau Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Hvorfor ser jeg bare for meg Tone Damli Aaberge for mitt indre etter å ha lest den forklaringen der?!? Hi hi :-) Bimbotunge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.