Gå til innhold

Hjemmelaget milkshake

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Tenkte jeg skulle dele med dere min knallgode egenkomponerte milkshake:

Rens ca en kurv med jordbær som du stamper/knuser hvis du ikke har foodprocessor eller stavmikser. Ha oppi en hel banan. Knus den og. Ha i noen spiseskjeer med honningmelon. Tilsett vanlijeis (3-4-5kuler). Visp dette sammen til en tykk grøt. Ha til slutt oppi melk (3-5 dl) slik at det blir passelig tykt.

Mmmmmmmm! Vi laget det både i går og i dag. Knallgodt!

Gjest Vekten87
Skrevet

nam!!! lager du til meg og?? hehe

har så lyst på slike ting, men gidd ikke lage :/ laget oppskriften selv? hvis ikke hvor fant du den? :)

Gjest prust
Skrevet

nam!!! lager du til meg og?? hehe

har så lyst på slike ting, men gidd ikke lage :/ laget oppskriften selv? hvis ikke hvor fant du den? :)

Har funnet det på sjøl :-) Trenger ikke noe sukker i pga vanlijeisen og bananen. Honningmelon hadde jeg ikke prøvd å ha i før i går, men det var veldig godt. Går fint med bare jordbær og banan også, i tillegg til melk og is.

Prøv da vel!

Gjest Vekten87
Skrevet

Har funnet det på sjøl :-) Trenger ikke noe sukker i pga vanlijeisen og bananen. Honningmelon hadde jeg ikke prøvd å ha i før i går, men det var veldig godt. Går fint med bare jordbær og banan også, i tillegg til melk og is.

Prøv da vel!

ja tror jeg må det.. huff nå fikk jeg skikkelig lyst på... må kjøpe i morgen:) takk for tipset :)

Skrevet

Ååååå, det hørtes jo bare utrolig godt ut!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...