Gjest prust Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Tenkte jeg skulle dele med dere min knallgode egenkomponerte milkshake: Rens ca en kurv med jordbær som du stamper/knuser hvis du ikke har foodprocessor eller stavmikser. Ha oppi en hel banan. Knus den og. Ha i noen spiseskjeer med honningmelon. Tilsett vanlijeis (3-4-5kuler). Visp dette sammen til en tykk grøt. Ha til slutt oppi melk (3-5 dl) slik at det blir passelig tykt. Mmmmmmmm! Vi laget det både i går og i dag. Knallgodt! 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 nam!!! lager du til meg og?? hehe har så lyst på slike ting, men gidd ikke lage :/ laget oppskriften selv? hvis ikke hvor fant du den? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 nam!!! lager du til meg og?? hehe har så lyst på slike ting, men gidd ikke lage :/ laget oppskriften selv? hvis ikke hvor fant du den? Har funnet det på sjøl :-) Trenger ikke noe sukker i pga vanlijeisen og bananen. Honningmelon hadde jeg ikke prøvd å ha i før i går, men det var veldig godt. Går fint med bare jordbær og banan også, i tillegg til melk og is. Prøv da vel! 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Har funnet det på sjøl :-) Trenger ikke noe sukker i pga vanlijeisen og bananen. Honningmelon hadde jeg ikke prøvd å ha i før i går, men det var veldig godt. Går fint med bare jordbær og banan også, i tillegg til melk og is. Prøv da vel! ja tror jeg må det.. huff nå fikk jeg skikkelig lyst på... må kjøpe i morgen:) takk for tipset 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Ååååå, det hørtes jo bare utrolig godt ut!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.