Gå til innhold

Noen som har Nokia 7390?

Anbefalte innlegg

Gjest snart ny mobil, eller?
Skrevet

Har bare sett den på nettet og vurderer å kjøpe den, noen erfaringer???

Skrevet

Jeg har denne mobilen og er ganske fornøyd. Det er to ting jeg ikke er så fornøyd med. Det ene er levetiden på batteriet. Jeg tror jeg må lade den opp sånn ca hver tredje dag. Det andre jeg ikke er så fornøyd med er når jeg tar bilder. Det motivet jeg knipser og det som blir det ferdige resultatet er ikke helt det samme. Noen ganger er motivet på vei ut av hele bildet når det er ferdig. Mobilen er veldig lett å bruke til sms. Den lagrer ord på en annen måte enn tidligere modeller jeg har hatt. Det gjelder hvis du bruker ordbok da. Det ordet du bruker oftest foreslår mobilen først.

Her kan du lese en test av mobilen:

http://www.amobil.no/tester/mobiltester/nokia_7390/35213/konklusjon

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har denne mobilen og er ganske fornøyd. Det er to ting jeg ikke er så fornøyd med. Det ene er levetiden på batteriet. Jeg tror jeg må lade den opp sånn ca hver tredje dag. Det andre jeg ikke er så fornøyd med er når jeg tar bilder. Det motivet jeg knipser og det som blir det ferdige resultatet er ikke helt det samme. Noen ganger er motivet på vei ut av hele bildet når det er ferdig. Mobilen er veldig lett å bruke til sms. Den lagrer ord på en annen måte enn tidligere modeller jeg har hatt. Det gjelder hvis du bruker ordbok da. Det ordet du bruker oftest foreslår mobilen først.

Her kan du lese en test av mobilen:

http://www.amobil.no/tester/mobiltester/nokia_7390/35213/konklusjon

Slike forsinkelser i kameraet er det på de fleste mobiler.

Skrevet

Slike forsinkelser i kameraet er det på de fleste mobiler.

Åh? Jeg har aldri opplevd det før, ikke på gubbens mobiler heller. Irriterende er det nå med den forsinkelsen. Det er ekstremt på min mobil i allefall.

Gjest Elextra
Skrevet

Åh? Jeg har aldri opplevd det før, ikke på gubbens mobiler heller. Irriterende er det nå med den forsinkelsen. Det er ekstremt på min mobil i allefall.

Både mannen min og jeg har litt dyrere Nokiatelefoner, og på begge disse er det forsinkelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...