Gå til innhold

Tror du på spøkelser?

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Tror du på spøkelser?

Det gjør jeg men kaller dem heller ånder ; )

Gjest Elextra
Skrevet

Nei.

Men jeg kan bli litt revet med når situasjonen taler for det :-)

Elisabeth1365380359
Skrevet

Tror at det finnes mye mellom himmel og jord som vi ikke vet om. Ånder, både gode og onde. Men jeg tror ikke at folk som er døde kan "gå igjen" eller spøke.

Gjest D*lilith
Skrevet

Tror at det finnes mye mellom himmel og jord som vi ikke vet om. Ånder, både gode og onde. Men jeg tror ikke at folk som er døde kan "gå igjen" eller spøke.

Det tror ikke jeg heller...men tror de kan være jordbundene...

Skrevet

Bare de gangene jeg må overnatte alene i et veldig gammelt hus, veldig langt fra folk, uten radio, tv, mobiltelefon, elektrisk lys eller innedo!

Altså tror jeg ALDRI på spøkelser ;-)

Gjest Jackoline
Skrevet

Jeg vet hvertfall at vi har hjelpere og de viser seg.

Gjest macho
Skrevet

Jepp. Jeg kaller dem onde ånder - for de har neppe pussa tenna!

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg vet hvertfall at vi har hjelpere og de viser seg.

Det vet jeg også ; )

Gjest D*lilith
Skrevet

HAHAHA :D

Skrevet

Jeg tror litt på spøkelser, selv om jeg ikke direkte har opplevd noe selv (da blir vel de verste spøkelsesnekterne "omvendt").

Har fjerne slektninger som opplever mye rart i huset. Bl.a. var det en klokke som spratt ut fra veggen og "slo til" en person den ikke likte. Enkelte episoder tyder på at det er den avdøde bestefaren som passer på sitt yndlingsbarnebarn! Han fulgte også med da barnebarnebarnet skiftet bolig, så det kan ikke være knyttet til et bestemt hus.

Skrevet

Nei, ikke på spøkelser men energier/ånder. Jeg ikke bare tror, jeg er overbevist.

Gjest D*lilith
Skrevet

Nei, ikke på spøkelser men energier/ånder. Jeg ikke bare tror, jeg er overbevist.

Jeg også ; )

Gjest filisofia
Skrevet

Det er jo det samme da, spøkelse er jo bare et folkelig ord for det du nevner.

Skrevet

Det er jeg ikke helt sikker på, derfor klarer jeg ikke å gi deg noe godt svar.

Men det er mange som tror så mye på dette at de ser spøkelser overalt. Alt som ikke virker naturlig der og da blir definert som spøkelser og ånder og det som verre er.

Det er sunt med skeptisk i slike saker så ikke alt havner i denne kategorien.

Av alt som oppleves som rariteter er det bare en liten del som havner i det uforklarlige og som kan være grunn til å sette spørsmålstegn ved.

Jeg jobbet med en fyr en gang som trodde fullt og fast på UFO'er, altså at vi hadde besøk fra andre planeter. Han trodde så mye på dette at nærmest alt han så på himmelen, som han så ikke var et fly, ble en slik hendelse.

Da går det altfor langt.

Men han var ikke helt god generelt heller.

Gjest D*lilith
Skrevet

Det er jeg ikke helt sikker på, derfor klarer jeg ikke å gi deg noe godt svar.

Men det er mange som tror så mye på dette at de ser spøkelser overalt. Alt som ikke virker naturlig der og da blir definert som spøkelser og ånder og det som verre er.

Det er sunt med skeptisk i slike saker så ikke alt havner i denne kategorien.

Av alt som oppleves som rariteter er det bare en liten del som havner i det uforklarlige og som kan være grunn til å sette spørsmålstegn ved.

Jeg jobbet med en fyr en gang som trodde fullt og fast på UFO'er, altså at vi hadde besøk fra andre planeter. Han trodde så mye på dette at nærmest alt han så på himmelen, som han så ikke var et fly, ble en slik hendelse.

Da går det altfor langt.

Men han var ikke helt god generelt heller.

Tror på ufo også jeg...men ser forskjell på et fly og en ufo ; )

Skrevet

Tror på ufo også jeg...men ser forskjell på et fly og en ufo ; )

Det håper jeg da at du gjør:-)

Men hva hvis det er noe du ikke helt skjønner hva er? Blir det en ufo-sak eller vil du i det lengste tro at det er en annen naturlig forklaring?

Det er sunt med skeptisk.

Skrevet

Ånden som går?;-)

Gjest D*lilith
Skrevet

Det håper jeg da at du gjør:-)

Men hva hvis det er noe du ikke helt skjønner hva er? Blir det en ufo-sak eller vil du i det lengste tro at det er en annen naturlig forklaring?

Det er sunt med skeptisk.

Da blir det et UForklarelig Objekt ; )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...