gullfisk Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Nei, ikke på spøkelser men energier/ånder. Jeg ikke bare tror, jeg er overbevist. Hva er energier/ånder? På hvilken måte er det forskjellig fra spøkelser? 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Ja, det gjør jeg. Men har heldigvis sluppet å treffe på noen.. 0 Siter
Gjest macho Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 HAHAHA Dessuten tror jeg det må være en ond ånd å den gamle radioen etter bestefar. Du skulle hørt de grusomme lydene hvis den ikke står nøyaktig innstilt på en stasjon! 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Dessuten tror jeg det må være en ond ånd å den gamle radioen etter bestefar. Du skulle hørt de grusomme lydene hvis den ikke står nøyaktig innstilt på en stasjon! HEHE 0 Siter
petter smart Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Hvordan er det mulig å tro på noe det ikke fins ett eneste bevis for? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.