Gå til innhold

bedre tanke kaos...

Anbefalte innlegg

Gjest beib1

var hos legen i dag,vi snakket ut og han leste hva jeg har skrevet her i dag og han forstod,lyttet,tok meg på alvor og ga meg tid...jeg fikk virkelig ut litt av tanke kjøret,det er iallefall en begynnelse...og jeg skal tilbake i morgen tidlig.

han skrøt over meg,jeg har virkelig forandret meg..til det positive..

ellers så har jeg stresset nioe sykt i dag...var og hentet nøkkelen til leiligheten og fikk beskjed om masse ting som må gjøres med leiligheten..dette kom fram i dag og ikke da jeg skrev kontrakt og betalte husleien...han huseieren er ikke helt normal...fikk en veldig bad fieeling av hele fyren og bare kjente at hele magen knøt seg...

kontaktet xen og sa at eg ikke vil bo der og at han kan ta over den leiligheten om han vil..men han greier jo ikke gi noe ordentlig svar...så eg vet ikke ka eg gjør..han tror at han får flytte sammen med meg igjen...han skjønner ikke at jeg har fått nok...og tror at bare han går til psykolog så blir alt bra igjen,men det blir det ikke...jeg stoler ikke på han mer...

diskuterte med min far om hva jeg skal gjøre...han stresset seg opp og hylte og skrekk,men etterhvert så ble vi enige om at eg kan bo her jeg bor fram til septemer..men ska prøve og få kontakt med sosialkontoret i morgen og be de hjelpe meg med bolig situasjonen og økonomien generelt...

er på vei til og få ting på en planlagt vei,men veien er lang og gå...men jeg skal klare det...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/280237-bedre-tanke-kaos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest beib1

Jeg blir helt rørt av å lese innleggene dine. Du har innsett at du ikke kan stole på han mer. Det er bra. Fortsett på den veien du er nå. Ikke se deg tilbake!

Jeg håper virkelig at du får hjelp av sosialkontoret til leilighet og økonomiske ytelser også.

ja det håper jeg også...orker ikke sloss med sosialkontoret i tillegg..de må jo greie og forstå situasjonen om eg forklarer det rolig,greit og seriøst til de-...

ja nå er det en vei og det er framover...fortidens skygger skal få hvile...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/280237-bedre-tanke-kaos/#findComment-2256852
Del på andre sider

Gjest Jente31

ja det håper jeg også...orker ikke sloss med sosialkontoret i tillegg..de må jo greie og forstå situasjonen om eg forklarer det rolig,greit og seriøst til de-...

ja nå er det en vei og det er framover...fortidens skygger skal få hvile...

Jeg skjønner godt at du ikke orker å krangle med sosial kontoret oppå det hele.

Kansje legen din kan hjelpe deg litt med dette også? Jeg vet ikke noe om slikt, og om han kan hjelpe deg. Men luft det for han, siden han kjenner deg, mener jeg..

stå på videre. Lykke til på sosialkontoret i morgen.

Ps. jeg tror også at du er i ferd med å vokse

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/280237-bedre-tanke-kaos/#findComment-2256862
Del på andre sider

Gjest stol på deg selv!

Jeg skjønner at det med leiligheten har blitt et problem. Men hvorfor tar du kontakt med exen din når du har slitt sånn med å komme deg unna? Hvorfor skal du hjelpe ham når du sliter sånn selv? Og hvorfor diskuterer du med faren din når du vet du bare kommer til å få hyling og skriking, og ikke noe fornuftig svar?

Begynn å stol på deg selv, jente!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/280237-bedre-tanke-kaos/#findComment-2257157
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...