nick Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Hva i helvete er det som er galt med gullfiskene når de hele tiden svømmer rundt med 15 cm lange drittkabler hengende etter seg? Jeg har ikke noe i mot at de driter, men et eller annet er ikke rett. Pellets = kabler. Flakes = kabler Pellets + flakes = kabler Hvordan skal jeg kunne selge dolakvariet når de holder på på denne måten? Får jeg ikke solgt, så blir det strupekutt og ned i dass med hele gjengen. *klør meg i hodet* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Hmm, kanskje det hjelper å sende dem på tarmskylling? Evt. kan du gi dem biolamelk! 0 Siter
frosken Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Det er fordi de ikke har fått en oppvekst i naturbarnehage! 0 Siter
org Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 _Har_ de Reimatec kjeledresser?! Disse er jo som kjent vanntette... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Hehe, for en festlig tråd - her har dolerne virkelig overgått seg selv . 0 Siter
morsan Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Hehe, for en festlig tråd - her har dolerne virkelig overgått seg selv . Dette var en veldig kort tråd! Noe sier meg at jeg kom for sent.....:-( 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Dette var en veldig kort tråd! Noe sier meg at jeg kom for sent.....:-( Neida, den var aldri lenger, men de tre små svarene oppsummerte jo godt en typisk DOL-tråd. 0 Siter
morsan Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Neida, den var aldri lenger, men de tre små svarene oppsummerte jo godt en typisk DOL-tråd. *he he* Jo, når jeg leser det en gang til så har du selvsagt helt rett! :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 *he he* Jo, når jeg leser det en gang til så har du selvsagt helt rett! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Jeg leste ditt svar først, og trodde da at her hadde webbis vært slettegæern, og skummet derfor bare ultrafort gjennom de andre svarene....;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Jeg leste ditt svar først, og trodde da at her hadde webbis vært slettegæern, og skummet derfor bare ultrafort gjennom de andre svarene....;-) Tror uansett jeg er blitt en DOL-nerd med litt sær form for humor 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Jeg vurderer bekymringsmelding til barnevernet. Får de tran? 0 Siter
morsan Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Tror uansett jeg er blitt en DOL-nerd med litt sær form for humor ;-) Ditto;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Jeg tror de prøver å kommunisere at de er redde for å gi slipp på noe, kanskje deg. Da er det bare medisiner som hjelper. Foreslår anti-dropp-gullfiskpsyke-medisin. 0 Siter
frosken Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Jeg tror de prøver å kommunisere at de er redde for å gi slipp på noe, kanskje deg. Da er det bare medisiner som hjelper. Foreslår anti-dropp-gullfiskpsyke-medisin. Tror du at det kanskje også kan være en form for utagering? 0 Siter
cathlin Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Tror du at det kanskje også kan være en form for utagering? Ja, det kan godt være. Emosjon betyr jo bevegelse utover, og det kommer jo helt klart noe ut. Det har manifisert seg i fysisk form. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Du får la være å mate dem. Uten mat, no shit. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 _Har_ de Reimatec kjeledresser?! Disse er jo som kjent vanntette... *HAHA* Nå ble det iallefall en skikkelig DOL-tråd av dette her :-)) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Her er noe for deg: http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=8388975 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.