Gå til innhold

Jeg er lei

Gjest utålmodig pasient

Anbefalte innlegg

Gjest utålmodig pasient
Skrevet

Jeg har vært syk i over to uker med forkjølelse og stygg hoste. Jeg skulle ha jobbet to helger på rad, men ble sykemeldt. Dette er tredje helgen jeg sitter hjemme og kan ikke gjøre noe særlig annet ennå ta det med ro.

Jeg er sliten og sover mye, men urolig. Det gjør vondt i brystet når jeg hoster og jeg er støl i magen. Jeg har tisset på meg flere ganger når hosteriene er sterkest, og jeg har hatt problemer med magen og jamenn meg har det kommet en del der også.

Ifølge legen er dette hissig virusinfeksjon hvor ingenting hjelper annet enn å hvile. Om to uker reiser jeg og om tre uker skal jeg være på konferanse i New York. Jeg må være der og hele turen er planlagt - feriedagene før ogå.

Prøver viser ingen betennelse, men jeg er skremt. Kan dette være allergi eller astma? Jeg har ikke hatt det før. Litt allergi kanskje i form av overfølsomhet for røyk og støv, men ikke astma.

Jeg må jobbe neste uke og få unna en del ting her hjemme før jeg reiser. Har ikke tid for slikt midt på sommeren.

Gjest togli
Skrevet

Jeg kan ikke få sagt det ofte nok. Kjøp Propolis-tabletter på Helsekosten! Funker som bare det på meg!!

Gjest prust
Skrevet

Jeg kan ikke få sagt det ofte nok. Kjøp Propolis-tabletter på Helsekosten! Funker som bare det på meg!!

Hva er Propolis?

Gjest togli
Skrevet

Hva er Propolis?

http://www.biotechpharma.eu/main.asp?action=showtext&page=1098

Jeg bruker denne typen, men det finnes forskjellige typer med litt ulike innholdsstoffer tror jeg. Før var jeg stadig vekk forkjøla. Siden jeg begynte med propolis for ca ett år siden, har jeg ikke hatt mer enn bittelitt murring i halsen og tett nese kanskje et par dager. Nå tar jeg propolis med det samme jeg kjenner jeg brygger på forkjølelse og det bryter aldri helt ut!

Gjest prust
Skrevet

Jeg bruker denne typen, men det finnes forskjellige typer med litt ulike innholdsstoffer tror jeg. Før var jeg stadig vekk forkjøla. Siden jeg begynte med propolis for ca ett år siden, har jeg ikke hatt mer enn bittelitt murring i halsen og tett nese kanskje et par dager. Nå tar jeg propolis med det samme jeg kjenner jeg brygger på forkjølelse og det bryter aldri helt ut!

Hmmmmmm! Jeg er vanligvis skeptisk til sånt, men dette hørtes jo ganske så seriøst ut! Jeg har brukt både solhatt og svarthyll i perioder tidligere, men sp kom jeg inn i "gravid - fødsel - amme gravid - fødsel - amme - gravid - fødsel - amme" - perioden, og da hodt jeg meg borte fra alt sånt.

Men nå er jeg verken gravid, fødende eller ammende, så nå kan jeg kanksje skeie ut med litt svarthyll igjen!

Gjest annlovinda
Skrevet

Du tar den kun når du kjenner noe er i gjære?

Har vært mye plaget med forkjølelse i halsen sien nyttår, kunne jo vært noe å prøvd da.

Gjest togli
Skrevet

Hmmmmmm! Jeg er vanligvis skeptisk til sånt, men dette hørtes jo ganske så seriøst ut! Jeg har brukt både solhatt og svarthyll i perioder tidligere, men sp kom jeg inn i "gravid - fødsel - amme gravid - fødsel - amme - gravid - fødsel - amme" - perioden, og da hodt jeg meg borte fra alt sånt.

Men nå er jeg verken gravid, fødende eller ammende, så nå kan jeg kanksje skeie ut med litt svarthyll igjen!

Du burde iallefall prøve:)

Jeg tror vi blir påprakka masse som ikke funker, men dette her merker jeg virker veldig godt på meg. Moren min sier det samme. Faren min vil ikke ha i seg sånne "jukse-saker", men i vinter brygga han på en skikkelig forkjølelse. Da kom han innom for å få en dose, bare for å bevise at det ikke kom til å hjelpe. Gjett hvem som ble omvendt ;)

Det var en doler her inne som prøvde propolis også, men jeg er ikke sikker på om det funka så godt på henne... Folk er forskjellige, så.. Det beste er uansett å ta tablettene _før_ man blir skikkelig forkjøla! Absolutt verdt et forsøk!

Gjest togli
Skrevet

Du tar den kun når du kjenner noe er i gjære?

Har vært mye plaget med forkjølelse i halsen sien nyttår, kunne jo vært noe å prøvd da.

I starten tok jeg to tabletter daglig, men fant ut at det kanskje ikke var så lurt å proppe i meg tabletter "hele tiden". Er jo laget av naturlige stoffer, men likevel..

På boksen står det at man kan ta to tabletter hver morgen og at man ved ekstra behov kan ta to til fire tabletter ekstra i opp til fire dager.

Jeg har slutta å ta tablettene daglig. Når jeg brygger på forkjølelse, merker jeg det oftest på kveldstid. Da tar jeg gjerne to tabletter i munnen når jeg legger meg. Disse ligger i munnen og løses opp når jeg sover. Neste morgen kjenner jeg ingenting i halsen mer.

Gjest annlovinda
Skrevet

I starten tok jeg to tabletter daglig, men fant ut at det kanskje ikke var så lurt å proppe i meg tabletter "hele tiden". Er jo laget av naturlige stoffer, men likevel..

På boksen står det at man kan ta to tabletter hver morgen og at man ved ekstra behov kan ta to til fire tabletter ekstra i opp til fire dager.

Jeg har slutta å ta tablettene daglig. Når jeg brygger på forkjølelse, merker jeg det oftest på kveldstid. Da tar jeg gjerne to tabletter i munnen når jeg legger meg. Disse ligger i munnen og løses opp når jeg sover. Neste morgen kjenner jeg ingenting i halsen mer.

Ok, takk for svar.

Da tror jeg jammen jeg skal prøve de, har hatt så mye vondt i halsen i perioder det siste halve året.

Gjest togli
Skrevet

Ok, takk for svar.

Da tror jeg jammen jeg skal prøve de, har hatt så mye vondt i halsen i perioder det siste halve året.

Fortell hvordan det går da! :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Fortell hvordan det går da! :)

Det skal jeg huske på. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...