Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt...

Anbefalte innlegg

Gjest leter og leter...
Skrevet

..sæddrepende krem?

Jeg har akkurat fått meg pessar. Det måtte bestilles fra utlandet og det tok tre uker. Greit nok, det kom nå til slutt. Så var det den sæddrepende kremen da... Det hadde de ikke på apoteket og det måtte også bestilles fra utlandet.

Er det virkelig mulig at det ikke finnes sæddrepende krem å få kjøpt her til lands?

Er det noen som ev. har tips om et sted på nettet jeg kan bestille dette?

Gjest leter og leter
Skrevet

Er du sikker på at pessaret passer? Det fins i ulike størrelser og den gang de solgte det i Norge måtte man ta mål hos lege/gynekolog. Sæddrepende krem kan du sikkert få kjøpt hos utenlandske nettbutikker. Sjekk ut disse sidene for eksempel: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=274676

Jeg har vært hos gynekolog på sykehuset og fått tilpasset pessar, så det vet jeg passer ja.

Jeg har funnet noen utenlandske sider, men tenkte nå først og fremst på å få kjøpt det her til lands hvis jeg kunne slippe å bestille fra utlandet.

Gjest leter og leter
Skrevet

Kondomeriet? Erotikknett?

Tror jeg får skrive en e-post til dem og spørre om de har. Finner ikke noe på nettsidene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...