Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er jo ikke blitt noe klokere. Er det bare meg som er litt småskeptisk til troen på at musikk vil skape oppslutning og "awareness" om alt mulig rart er en smule naiv. For det første tenkt på hvor ufattelig mye energi de bruker i disse konsertene.

Som regel skaper disse konsertene bevisthet her og nå. Mens konserten foregår og stjerne står der og maser om at vi må slutte å kjøre bil samtidig som de kom hit med eget jetfly fordi de ikke orket å fly med andre mennesker. Det må være opp til stater og regjeringen til å ta ansvaret for å evt sette igang klimatiltak.

Det føles som det er en sånn motegreie . Og nå er det in å være miljøbevist. Jeg er ikke en enten eller person som sier at global oppvarming ikke er noe vi bør engste oss. Men samtidig så må det vel gå ann å ha en smule skepsis. FN har i en klimarapport selv sagt noe om at Al gore i sin film forvrenger fakta og overdriver. Jeg tror at folk vil endre livstilen sin om det er tilgjengelig og enkelt , at en ikke taper økonomisk på det etc. En av sponserene til hele greia er phillips. Er det ikke flott. Vi skal bytte ut våre gamlel lyspærer og kjøpe fine nye hos sponseren.

Skrevet

Begynner å bli temmelig lei "This could be good! Hey you" jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Begynner å bli temmelig lei "This could be good! Hey you" jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hæ? Hva mener du med det?

Jeg har sett på konserten i hele dag jeg.. Hehe. Og jeg er ikke sånn veldig miljøbevist.

Dette er en artig event. Og det bringer på en måte verden sammen når de har konserter over hele verden på alle kontinenter og vi kan se det live på internet. Fantatisk .

men er litt småskeptisk og negativ. Feks så er hoteller og fly til sydney omtrent utsolgt fordi alle vil dra på denne konserten .Hvor klimavennlig er det?

Skrevet

hæ? Hva mener du med det?

Jeg har sett på konserten i hele dag jeg.. Hehe. Og jeg er ikke sånn veldig miljøbevist.

Dette er en artig event. Og det bringer på en måte verden sammen når de har konserter over hele verden på alle kontinenter og vi kan se det live på internet. Fantatisk .

men er litt småskeptisk og negativ. Feks så er hoteller og fly til sydney omtrent utsolgt fordi alle vil dra på denne konserten .Hvor klimavennlig er det?

Å den vignetten som går hvert kvarter eller noe slikt - som er en liten del av sangen Madonna synger... Har du ikke fått med deg det?

Skrevet

Å den vignetten som går hvert kvarter eller noe slikt - som er en liten del av sangen Madonna synger... Har du ikke fått med deg det?

Nei. Jeg ser konserten på nettet. Og på slutten av london konserten hadde madonna en utrolig kul opptreden.

Det som sendes på nrk etc går ikke live og er dårlig etter min mening. Bedre å følge på nettet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...