Gå til innhold

Hva er dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Jeg er en jente som er snart 22. Jeg lurer på om jeg har herpes nedentil på kjønnsleppen. Men jeg er ikke helt sikker. Jeg pleier og få slike sår på den ene kjønnsleppen. Men det er ikke inne i selve tissen det er helt nederst. Jeg har lest at herpes det gir blemmer men jeg har ikke det... Jeg får det spesielt når det er veldig varmt ute og at jeg blir klam nedentil og da klør det... og tilsutt så svir det. Men da tar jeg meg en dusj også får jeg vasket meg nedentil og da går det over... Hva kan dette egentlig være..?

Gjest våken nå
Skrevet

Det er vanskelig å si, men jeg ville spurt fastlegen. Hvis du synes det er vanskelig kan du ringe eller skrive et brev.

Skrevet

Jeg har hatt det sånn i årevis, det kommer og går, men er der særlig når det er klamt og varmt slik som nå. Det hender at jeg smører meg etter å ha dusjet, med babysalve eller noe, så hjelper det litt. Jeg tror det er saltet i svetten som svir.

Jeg har aldri spurt legen min om det, mest fordi jeg glemmer det og har andre og viktigere ting å snakke om når jeg er der. Og fordi det alltid går over av seg sjøl - lenge.

Men bekymrer du deg, kan du jo stikke til fastlegen.

Skrevet

Jeg har hatt det sånn i årevis, det kommer og går, men er der særlig når det er klamt og varmt slik som nå. Det hender at jeg smører meg etter å ha dusjet, med babysalve eller noe, så hjelper det litt. Jeg tror det er saltet i svetten som svir.

Jeg har aldri spurt legen min om det, mest fordi jeg glemmer det og har andre og viktigere ting å snakke om når jeg er der. Og fordi det alltid går over av seg sjøl - lenge.

Men bekymrer du deg, kan du jo stikke til fastlegen.

Takk :) Jeg synes jo at det er veldig pinlig og gå til legen også da... hehe... men må jeg så må jeg... Men har du det ofte, og går det bort når du dusjer...?

Gjest yopalaya
Skrevet

Du kan prøve å smøre med salve mot sopp og se om det går bort da. Canesten f.eks

Skrevet

Takk :) Jeg synes jo at det er veldig pinlig og gå til legen også da... hehe... men må jeg så må jeg... Men har du det ofte, og går det bort når du dusjer...?

Det er noen ganger... I dag har jeg ikke kjent noe.. er veldig nøye med at jeg tørker nedentil og er rein... så får jeg se hvordan det går... i dag har jeg ikke kjent noe antydning... enn med deg?+

Skrevet

Herpes er jo blemmer som kommer ca 1 gang pr mnd.

Jeg klødde j..... i går da det var så varmt, og jeg gikk med dongeribukse.Men i dag er kløen vekke. Jeg får ikke sår.

Men lege går du til, for din egen helse og ditt eget velværes skyld !

Skrevet

Herpes er jo blemmer som kommer ca 1 gang pr mnd.

Jeg klødde j..... i går da det var så varmt, og jeg gikk med dongeribukse.Men i dag er kløen vekke. Jeg får ikke sår.

Men lege går du til, for din egen helse og ditt eget velværes skyld !

Jeg kan få det flere ganger pr mnd... Men det er ikke blemmer.. det er kun lite rødt merke.. og det svir og klør litt.. men jeg skal prøve og smøre på salve og se hvordan det går om det blir borte eller om det kommer igjen.. hvis det går det så skal jeg kontakte lege..

Skrevet

Jeg kan få det flere ganger pr mnd... Men det er ikke blemmer.. det er kun lite rødt merke.. og det svir og klør litt.. men jeg skal prøve og smøre på salve og se hvordan det går om det blir borte eller om det kommer igjen.. hvis det går det så skal jeg kontakte lege..

Jeg tror at det røde merket du har er et svettemerke. Jeg hadde masse svettemerker da jeg var barn, røde og kløende. Og i skrittet er vi alltid veldig varme og fuktige.

Men jeg hadde uansett gått til lege. Bare for at en kyndig person skulle sett på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...