Gå til innhold

Lurer på hva jeg skal gjøre, hjelp osv.....

Anbefalte innlegg

Gjest loner
Skrevet

Har ett stort problem, jeg hater folk generelt.

Jeg har ikke peiling på hvorfor, har alltid vært slik, alltid vært paranoid og hatt for meg alle tenker de verste ting om meg. Kommer aldri overens med noen og alle irriterer meg.

Prøvde for endel år siden å ha kjærester men det var helt håpløst, det gikk noen dager så hatet jeg de intenst, hvor kommer det fra???

Jeg har vært deprimert, paranoid og usosial hele livet og har vært hos psykologer og psykiater og fått antidepressiver uten at det har hjulpet noenting.

Var innlagt en lengre periode etter ett mislykka selvmordforsøk, jeg brakk bare masse bein og kvesta meg selv stygt isteden for å daue :P og da fortalte en person der at hun ikke trodde jeg ville bli bedre selv, jeg måtte ville det selv.

Kanskje jeg ikke vil det selv, jo jeg vil være lykkelig, om det bare er noen dager av ett helt liv så vil jeg prøve for å se hvordan det føles.

Akkurat nå ser det veldig vanskelig ut, jeg er på kant med alle, selv min egen familie vil ikke ha noe med meg å gjøre. Hadde egentlig tenkt å anmelde sykehuset som jeg var på, fordi de ikke behandla meg noe bra også, og da ble jeg fryst ut.

Ja ja, jeg lurer på om jeg har fått feil behandling eller noe i alle år, fordi noe må da virke, jeg har prøvd alt som er av AD, kanskje jeg trenger noe annet .........

Prøver så godt jeg kan å håpe det kan være noe som hjelper for meg engang, men merker det inni meg at jeg snart ikke orker mer. I det siste har det vært tyngre.

Gjest this is a signature
Skrevet

Vanskelig å helt vite hva man skal svare her, men kanskje du bare ikke har funnet riktig medisin..?

Du har rett til psykologhjelp, og du har rett til å bytte om du ikke er fornøyd.

Sender deg varme tanker, og håper ting vil gå bedre med deg. Ikke gi opp!

Klem

Gjest BipolarII....jeg visst
Skrevet

Om du tror alle er ute etter deg, er du heller ikke i stand til å ta imot hjelp. Du skriver du har prøvd antidepressiva. Men hva med å prøve antipsykotika mot paranoiaen?

Hva med kognitiv terapi - å lære seg å tenke annerledes? Klart at de fleste mennesker er ålreite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...