Gjest annlovinda Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 I går så var jeg og kjøpte et stykke fersk laksefilet i fiskedisken, jeg skulle kose meg med den til middag i dag. Men så har jeg vært ute og ordnet noe med en venninne, og var med hjem dit en tur, og endte opp med å spise middag der. Den har ligget i kjøleskapet siden jeg kjøpte den fersk i går, men går vel greit å grille den i morgen? Eller burde jeg putte den i fryseren i dag til i morgen? 0 Siter
mbf Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Jeg hadde grillet den uten noe forbehold. Den holder seg kaldt. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Jeg ville latt den ligge i kjøleskapet jeg. En dag til går helt fint. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Jeg hadde grillet den uten noe forbehold. Den holder seg kaldt. Takk for svar. Rekker nok ikke å få grillet den i dag, dessverre. Får bare lukte skikkelig godt på den før jeg griller den i morgen. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Jeg ville latt den ligge i kjøleskapet jeg. En dag til går helt fint. Da lar jeg den ligge til i morgen. Så får jeg kose meg med den til middag i morgen. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.