Gå til innhold

Krise - mistet billetter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på Meallica konsert på tirsdag, men ha mistet billettene!

Har nettopp flyttet og enda ikke pakket opp noenting, men har gått gjennom absolutt alt. Kan hende de har blitt kastet da vi ryddet i den gamle leiligheten. Hva gjør vi? Har hørt om noen som har kommet inn etter å ha mistet sine billetter før. Noen som vet hva vi kan gjøre?

Gjest Synd, men sant
Skrevet

Vel, dere får ikke nye billetter (dere kan jo ikke bevise at dere har mistet dem, og ikke solgt dem på svartebørsen f.eks), og ikke slipper dere inn uten billetter heller.

Skrevet

Vel, dere får ikke nye billetter (dere kan jo ikke bevise at dere har mistet dem, og ikke solgt dem på svartebørsen f.eks), og ikke slipper dere inn uten billetter heller.

Men sånn jeg hørte noen andre hadde gjort det så hadde de printet ut listen med alle billettene de hadde kjøpt, og kommet inn. Hver billett er jo nummerert og de scanner dem vel i døra? Det må da være flere som har mistet billettene sine opp gjennom?

Gjest kate-74-
Skrevet

Men sånn jeg hørte noen andre hadde gjort det så hadde de printet ut listen med alle billettene de hadde kjøpt, og kommet inn. Hver billett er jo nummerert og de scanner dem vel i døra? Det må da være flere som har mistet billettene sine opp gjennom?

Vist du kjøpte dem på nett eller betalte med med kort så må det nok være registrert en plass

Gjest blame
Skrevet

Det samme hendte med meg og ei venninne som skulle på Live konsert på Rockefeller. Når hun ringte dit noen dager i forveien og sa hun hadde billetter men hadde mistet de, så lo de jo bare, selvfølgelig. Men når hun forklarte at hun hadde kontoutskrift/kvittering, så trodde de på oss. Da ble vi satt opp på en liste så vi bare vi trengte å oppgi navn i døra, så slapp vi inn..

Men det hadde nok veldig mye med goodwill hos den som svarte på telefonen å gjøre.. Men det er mitt beste tips iallfall. Ring og snakk med de!

Skrevet

Yess fant dem. Lå selvfølgelig helt i bunnen i omtrent den eneste eska vi ikke hadde saumfart 100%.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...