destgirl Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 idag vil jeg ikke skal gå over, men samtidig vil jeg ikke ha mere av denne dagen.. men jeg vil ikke at imorra skal komme.. da må jeg tilbake til å ta på maska, late som.. og holde ut noe jeg snart ikke holder ut lenger.. smerten treffer som piler av ild..det svir og etser, til slutt gjør det så vondt at det ikke gjør vondt lenger.. da svever jeg i min lille verden.. for da kjenner jeg ingen ting..men jeg klarer ikke å sveve så mye lenger, og da gjør det vondt igjen... kjempe vondt... vingene mine er brukket... jeg kommer meg ikke opp.. må bare kjenne... må bare holde ut.. litt til og litt til og litt til.... jeg må begynne å bruke bena, men hvordan? hvordan tar jeg mitt første steg... har ikke lært...ikke lov... et steg, bare et steg, et lite steg bort fra det vonde.. et lite steg bort... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280410-et-steg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.