Gå til innhold

Naturlig hårfarging, kan du hjelpe med tips?

Anbefalte innlegg

Gjest Vil ha naturlig hårfarge
Skrevet

Jeg har lysbrunt hår uten skimmer av noe rødt i. Jeg kjøper av og til glansvask fra casting nr 24 som er brun. Synes det kan virke slik at det er litt rødskjær i denne fargen, noe jeg ikke ønsker. Vil ha brunt hår uten noen skimmer av noe slag, men jeg finner ikke en slik farge. Vet du om hvilken hårfarge som finns på markede uten alle disse skimmerene? Hva skal jeg se etter?

Fortsetter under...

Gjest Varmt vs kaldt
Skrevet

Det finnes varme farger, og kalde farger. velger du brunt så er det varmt, og da finnes det gjerne en anelse rødt, uten at alle ser det.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg har brukt flere typer som ikke har rødskimmer i, men jeg husker ikke hva de heter. Unngå kobber og kastanje om du ikke vil ha rødskimmer. Se på prøvene som ligger under hver farge hvilke som har rødskjær.

Gjest togli
Skrevet

Jeg har hørt at når man velger fargenummer, så er de numrene uten desimaler helt uten andre farger enn hovedfargen. Usikker på om dette også gjelder for glansvask?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...