Gjest vask av gulv i laminat Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Har hørt en bare skal bruke vann, men jeg liker jo lukta av grønnsåpe da. Er det noe annet en skal ta hensyn til når det gjelder laminatgulv? 0 Siter
petter smart Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Du bør ikke bruke vann eller andre væsker. Disse renner ned i sprekkene og ødelegger gulvet. Bruk heller en tørrmopp, mikrofiberklut e.l. 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Da vi la nytt laminatgulv på kjøkkenet for 7 år siden, fikk jeg høre av han som la gulvet at vi skulle bruke vann og zalo på laminatgulv. Så det har jeg gjort. 0 Siter
Gjest filisofia Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Bruk bare en fuktig mopp, det skal ikke renne av den, det kan ødelegge belegget på sikt. Du skal IKKE bruke grønnsåpe, men bare syntetiske vaskemidler, slikt som Zalo o.l. For å fjerne støv bruker du bare tørr mopp. Fuktig mopp kun hvis du har fått flekker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.