Gå til innhold

Forunderlig...

Anbefalte innlegg

Gjest Jammen rart
Skrevet

...har jeg ofte tenkt da jeg sitter her å leser svarene på innleggene her.

Jammen er det mange altvitende mennesker inne her. Mulig jeg tolker svarene deres feil, men det virker som om noen av dere vet noe om alt :)

Det er stort sett de samme signaturene som går igjen på de fleste innleggene, mange av dere er ekstra ofte på`n under sidene sex og samliv. Det morer meg litt, for jammen har dere svar på alt! Stå på, så vi litt uvitende lærer det vi ikke vet ;)

Skrevet

Ja, så du mener det er unormalt for et menneske å ha kunnskap om det meste. Selv føler jeg meg over gjennomsnittet oppdatert og interessert i de fleste temaer, og deler gjerne min kunnskap. De som skriver inn her ønsker gjerne å få svar på sine spørsmål, og skal jeg da la være å svare på ting jeg vet - fordi jeg akkurat har svart på tre andre innlegg og ikke vil virke for allvitende. Jeg ER allvitende og belest og deler gjerne min kunnskap, og jeg føler at ditt innlegg her bare har en VISS hentydning til janteloven!!

PS: Dessuten sitter alle mennesker her på nett da, det er lett å google opp et svar....

Gjest Jammen rart
Skrevet

Ja, så du mener det er unormalt for et menneske å ha kunnskap om det meste. Selv føler jeg meg over gjennomsnittet oppdatert og interessert i de fleste temaer, og deler gjerne min kunnskap. De som skriver inn her ønsker gjerne å få svar på sine spørsmål, og skal jeg da la være å svare på ting jeg vet - fordi jeg akkurat har svart på tre andre innlegg og ikke vil virke for allvitende. Jeg ER allvitende og belest og deler gjerne min kunnskap, og jeg føler at ditt innlegg her bare har en VISS hentydning til janteloven!!

PS: Dessuten sitter alle mennesker her på nett da, det er lett å google opp et svar....

Neida :) Mente det ikke sånn, det som for meg er forunderlig er hvis du feks. har lest innlegget til den glade damen som ville dele med oss alle at hun endelig hadde opplevd noe bra sammen med mannen sin, kom det et par ,-i mine øyne, svært kritiske svar. Hun tolket nok som meg at noen ville fram til at mannen hennes måtte ha lært om sex et annet sted enn hos henne.

Et annet innlegg her er det ei som rett og slett får som svar at hun syter for mye. I stedet for å måtte svare på alt så er det vel bedre å hoppe videre!

Du missforsto meg nå, ha meg unskyldt for det!

Skrevet

Neida :) Mente det ikke sånn, det som for meg er forunderlig er hvis du feks. har lest innlegget til den glade damen som ville dele med oss alle at hun endelig hadde opplevd noe bra sammen med mannen sin, kom det et par ,-i mine øyne, svært kritiske svar. Hun tolket nok som meg at noen ville fram til at mannen hennes måtte ha lært om sex et annet sted enn hos henne.

Et annet innlegg her er det ei som rett og slett får som svar at hun syter for mye. I stedet for å måtte svare på alt så er det vel bedre å hoppe videre!

Du missforsto meg nå, ha meg unskyldt for det!

Ok, da misforsto jeg:-) men da har det jo ikke noe med kunnskap å gjøre i det hele tatt - de som svarer slik på innlegg... det er bare for å lage sur stemning. Jeg trodde du mente at noen svarer på masse innlegg (men jeg tenkte da på seriøse svar....)

Skrevet

Kjekt med folk som har meninger om det meste :) Det er ikke dermed sagt at de påstår å ha fasiten på spørsmålene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...