Gå til innhold

Har du vært på Hawaii?

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Vi har vært i Kina og Thailand med små unger. Riktignok ikke så lang flytur som til Australia, men vi har hatt flere unger å passe på. Det går så greit så. Til julen skal vi til India med fire stykker, nå begynner de å bli rimelig store da. Minstemann er 6 år og eldstemann 15 år når vi drar. Ikke noe problem i det hele tatt.

Vi er vant til å reise med barn siden vi ikke får noen barnevakt til å reise alene så da blir ungene med. Vi har vært på flere storbyferier og ungene husker alle disse turene med stor glede. Vi kikker stadig i album og koser oss over turer vi har hatt.

Dra til Hawaii og kos dere sammen hvis det er det dere har lyst til. Unger tåler plastikkpupper også. Vi tok med ungene i den verste gata i Patong. Det er nå sånn verden er og det klarer de å se, hvis det var det noen nedenunder her mente var galt.

En annen ting jeg vaffal ikke hadde bekymret meg over var om ungen skulle bråke litt for medpassasjerer. Jeg har nesten aldri opplevd "drittunger" på fly, derimot har jeg opplevd stupfulle voksne nordmenn som attpåtil har pissa på seg :(

Gjest Camar
Skrevet

Oi, tusen takk for veldig informativt svar!! :)

Det er alltid sånn at noen mener enkelte ting ikke er egnet for barn, reise f.eks - men det er veldig individuelt ut fra hva de er vant til osv.

Takk for hjelpen!

Bare hyggelig! Jeg klarer sikkert å grave fram noen navn på hoteller, flyselskaper etc. om du skulle trenge det. Jeg er ikke alltid innom her hver dag, men det er bare å si i fra!

Gjest Persille
Skrevet

Bare hyggelig! Jeg klarer sikkert å grave fram noen navn på hoteller, flyselskaper etc. om du skulle trenge det. Jeg er ikke alltid innom her hver dag, men det er bare å si i fra!

Supert - det vil jeg gjerne :)

Skrevet

Hun er ikke liten, hun er 4,5 - og opplever like mye som alle oss andre :)

Og vi har allerede vært i Australia to ganger - så avstanden er ikke noe problem i det hele tatt.

En unge i den alderen er en liten unge, men hvis dere har lyst og er vant til å reise ser jeg ikke noe galt i det.

Hawaii er et meget populært feriested for amerikanere så det er helt sikkert mulig å finne på litt av hvert. Personlig har jeg bare tenkt å være der et par dager for så å dra videre. Jeg har ikke sansen for sydenturer og regner med at dette er noe tilsvarende amerikansk. Jeg liker USA og har ikke større problemer med det enn fulle nordmenn i syden, men jeg er bare ikke interessert i denne formen for feriekultur.

Gjest Persille
Skrevet

En unge i den alderen er en liten unge, men hvis dere har lyst og er vant til å reise ser jeg ikke noe galt i det.

Hawaii er et meget populært feriested for amerikanere så det er helt sikkert mulig å finne på litt av hvert. Personlig har jeg bare tenkt å være der et par dager for så å dra videre. Jeg har ikke sansen for sydenturer og regner med at dette er noe tilsvarende amerikansk. Jeg liker USA og har ikke større problemer med det enn fulle nordmenn i syden, men jeg er bare ikke interessert i denne formen for feriekultur.

Vel - det kan vel ikke være så turistifisert overalt der? Noen steder må jo være bedre enn "syden-resort"'ene...

Gjest Camar
Skrevet

Supert - det vil jeg gjerne :)

Du har ikke en anonym epostadresse som jeg kan maile deg på? Har ikke så lyst til å legge ut om aboslutt alle detaljer av turen her. Paranoid, sjø ;)

Skrevet

Å nei, er det sånn? Det visste jeg ikke...

Men er det sånn overalt da? Eller bare på de mest turistifiserte stedene? Ikke noe eksotisk?

Var på turist-stedene (Honolulu og Waikiki Beach), sikkert og forhåpentligvis bedre litt utenfor..

Jeg hadde virkelig høye forventninger til Hawaii på forhånd, og ble skuffet.. Reiser _ikke_ tilbake.

Gjest Persille
Skrevet

Du har ikke en anonym epostadresse som jeg kan maile deg på? Har ikke så lyst til å legge ut om aboslutt alle detaljer av turen her. Paranoid, sjø ;)

[email protected]

Bare si fra når du har sendt mail, for jeg sjekker den aldri :)

Gjest Camar
Skrevet

[email protected]

Bare si fra når du har sendt mail, for jeg sjekker den aldri :)

Nei, jeg var visst litt rask med å si det. Fikk feilmelding på det - er du 100 % sikker på mailadressen?

Gjest Persille
Skrevet

Nei, jeg var visst litt rask med å si det. Fikk feilmelding på det - er du 100 % sikker på mailadressen?

Ja, jeg logget inn nå for å sjekke...

Men om du har en anonym mail, så kan jo jeg sende en mail til deg?

Gjest Camar
Skrevet

[email protected]

Det hadde gjort seg med en pm-funksjon på forumet her ;)

Gjest Camar
Skrevet

Hei!

Tenkte jeg skulle høre her om du fikk mailen til slutt?

Gjest Persille
Skrevet

Hei!

Tenkte jeg skulle høre her om du fikk mailen til slutt?

Jada - mailen har kommet!

Har bare ikke rukket å sette meg ned og lese den ennå :) TUSEN TAKK!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...