Orio Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Hjernen arbeider overtid for tiden, jeg prøver å forstå meg selv og mine problemer, men får bare tak i bruddstykker. Kan noen anbefale litteratur om bipolar 2 og/eller personlighetsforstyrrelser? Eller andre ting dere mener det er verdt å lese? 0 Siter
Gjest Majja Kr. Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Prozac Nation av Elizabeth Würtzel er den jeg anbefaler. Den beskriver nøyaktig hvor fuckings fælt en har det når en er deprimert. Forfatteren viser seg helt i slutten av boka å ha bipolar 2. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Svenn Torgersen: Personlighetsforstyrrelser er en meget god bok på norsk. 0 Siter
happylitium Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Prozac Nation av Elizabeth Würtzel er den jeg anbefaler. Den beskriver nøyaktig hvor fuckings fælt en har det når en er deprimert. Forfatteren viser seg helt i slutten av boka å ha bipolar 2. Jarle Eknes: Depresjon og Mani. Enkel, men samtidig grundig. Prozac Nation er verdt å lese, men jeg innbiller meg at det ikke er den type litteratur du er ute etter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.