pekkaline Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 De skoa der vurderte jeg faktisk å kjøpe, ja;) Nå har jeg pakka alt fra bikini til regntøy og tjukkegensere, så da burde det vel gå! Fint! Søndag ser ut til å blir en fin dyreparkdag Når drar dere sørover da? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Fint! Søndag ser ut til å blir en fin dyreparkdag Når drar dere sørover da? Blir det bra vær på søndag altså? Vi skal være i dyreparken søndag, mandag og evt. tirsdag. Mandag skal vi på Kaptein Sabeltann, så vi håååper på en lun kveld :-/ 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Blir det bra vær på søndag altså? Vi skal være i dyreparken søndag, mandag og evt. tirsdag. Mandag skal vi på Kaptein Sabeltann, så vi håååper på en lun kveld :-/ Tror dere får de beste dagene da, håper det i allefall. Mandag skal jeg krysse alt for at forestillingen blir topp! Vet det er mange som skal , og jeg unner folk en god opplevelse av showet! Ha en skikkelig god tur da!! Sove på quality? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Tror dere får de beste dagene da, håper det i allefall. Mandag skal jeg krysse alt for at forestillingen blir topp! Vet det er mange som skal , og jeg unner folk en god opplevelse av showet! Ha en skikkelig god tur da!! Sove på quality? Takk for krysninger:) Vi ønsket aller mest å bo på Dyreparken Hotell, men der var det fullt for lenge siden. Jeg mailet dem og ba dem være så snill å ringe dersom det mot all formodning skulle bli noen avbestillinger. For et par dager siden ringte de!! *jippiii* Det er nok endel døve som skal på Kaptein Sabeltann på mandag i og med at den ene av tre tolkede forestillinger går da. Gleder oss:) 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Takk for krysninger:) Vi ønsket aller mest å bo på Dyreparken Hotell, men der var det fullt for lenge siden. Jeg mailet dem og ba dem være så snill å ringe dersom det mot all formodning skulle bli noen avbestillinger. For et par dager siden ringte de!! *jippiii* Det er nok endel døve som skal på Kaptein Sabeltann på mandag i og med at den ene av tre tolkede forestillinger går da. Gleder oss:) griseflaks! Da blir det en fin ferie! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.