Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til Japan neste uke, og skal besøke noen tidligere studievenner. Skal også besøke familiene deres, og er veldig i tvil om hvor mye gaver jeg bør ha med og HVA er passende gaver til en japaner jeg aldri har møtt før (f.eks far til min studievenninne, som ifølge henne er veldig spent på å møte meg).

Skrevet

Noe veldig norsk må det vel bli? En elg eller et troll?

Gjest safado
Skrevet

Norsk sjokolade,

Kalender med bilder av norsk natur(de har sikkert for 2008 i suvernibutikker)

Bok med naturbilder fra Norge,

Ostehøvel,

Norsk kjeks...

Gå i en suvernibuteikk, der har de mye typisk norskt!

Skrevet

Disse store 200 grams platene med Freia melkesjokolade er greie å ta med, og pleier å være populære hos asiatiske kolleger av meg. Alle liker søtsaker!

Gjest prust
Skrevet

Da jeg bodde i Frankrike, hadde jeg med meg en stor brunost og en litt flott ostehøvel. Alle syntes dette var en morsom gave, til og meg far i huset, som var litt stiv og høytidelig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...