Gjest Lene & Co til syden for første gang Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Vi er straks på reisefot til Hellas og lurer på hvor man bør veksle til Euro, her, der eller rett og slett bruke Visakortet(til uttak). Hva blir gunstigst? Tips og råd tas imot med STOR takk... 0 Siter
morsan Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Du MÅ ha med noe cash ihvertfall. Cash is king, og det er alltid greit å ha noe, uansett hvor i verden man drar. Om det lønner seg i kroner og øre i forhold til vekslingskurs å bruke kort fremfor å ha med alt i kontanter, er noe jeg ikke ofrer en tanke. Jeg velger å dels bruke kort av praktiske hensyn, og for å minimere risken ved å drasse på masse kontanter. 0 Siter
Lula Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Ta ut litt kontanter til ankomsten på flyplassen før du reiser. Resten kan du ta ut i minibank når du kommer fram. Regner med du ikke er som meg som ikke stoler helt på kortet og har med meg det meste i kontanter 0 Siter
Speak Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Du bør veksle litt før du reiser. Har opplevd en del steder som ikke tar Visakort i Hellas. Det er også gebyrer på en del kort dersom du skal ta ut kontanter i utlandet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.