Gå til innhold

Fu: Har du føflekker?

Anbefalte innlegg

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg har mange små! Og ingen rynker ennå... ;o)

Skrevet

Jeg har en på kinnet, og sikkert en og annen her og der.

Gjest jeg hadde
Skrevet

Jeg hadde to i ansiktet og en på halsen, men jeg fjernet alle tre en gang jeg var hos en hudlege, det gikk raskt og effektivt. Jeg klarte aldri å ordentlig akseptere dem, selv om min mor påstod at det var "kvinnelig".

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har så og si ingen føflekker.. kommer til å bli gammel tidlig jeg da med andre ord;-)

Gjest tacomix
Skrevet

Ja, jeg har føflekker :o)

Er der derfor jeg fotsatt er så ung ;)

Skrevet

Har ikke alle føflekker?

Jeg har i alle fall mange nok, selv om jeg fikk fjernet noen for noen år siden.

Skrevet

Ja, jeg har føflekker :o)

Er der derfor jeg fotsatt er så ung ;)

hehe, skulle bare mangle at du ser ung ut , du er jo i 20årene? hehe

Skrevet

Har ikke alle føflekker?

Jeg har i alle fall mange nok, selv om jeg fikk fjernet noen for noen år siden.

Men ikke alle har skjønnhetsflekker ;)

Skrevet

Jeg har så og si ingen føflekker.. kommer til å bli gammel tidlig jeg da med andre ord;-)

Gamla ;) Må le av alt de finner på å forske på :)

Skrevet

Jeg har mange små! Og ingen rynker ennå... ;o)

der ser du! ;)

Skrevet

du og meg. Hvilket kinn? Min er på høyre på kinnbenet :)

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, jeg har en 4-5 gamle føflekker.

For noen år siden snakket jeg om at jeg fikk stadig flere føflekker, før jeg forstod det var "aldersflekker" - da sluttet jeg å snakke om dem.

Skrevet

For noen år siden snakket jeg om at jeg fikk stadig flere føflekker, før jeg forstod det var "aldersflekker" - da sluttet jeg å snakke om dem.

*kveler en latter* sorry!

tzatziki1365380058
Skrevet

Må nok skuffe deg: Mange føflekker så ut til å være definert som "over 30", så dine to er antakelig ikke tilstrekkelig :)

tzatziki1365380058
Skrevet

Aldersflekker ? Tenker du på sånne "leverflekker", da?

Jeg har også fått noe sånne "alders (lever-)flekker", men jeg får også nye føflekker ganske ofte.

Gjest prust
Skrevet

Ja, jeg har ganske mange, men de er ganske små, de fleste av dem. Hadde en litt stor på ryggen som jeg fjernet for ca 15 år siden.

Oppdager stadig flere og flere bittesmå brune prikker, særlig på armene. Er ikke så sikker på om jeg lker det.

To av barna mine har føflekker - hun siste har vel bare en bitteliten pikk på kinnet, og den har hun fått i løpet av det siste året.

Skrevet

Men ikke alle har skjønnhetsflekker ;)

Mine er selvfølgelig skjønnhetsflekker :-)

Jeg savner særlig den ene jeg fikk fjernet, tenker noen ganger på å skaffe meg en tatovering på samme sted, men er for pysete.

Skrevet

Er nok best det, ja.

Hva med en ny teori; jo flere aldersflekker jo klokere er du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...