Gjest Elextra Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Aldersflekker ? Tenker du på sånne "leverflekker", da? Jeg har også fått noe sånne "alders (lever-)flekker", men jeg får også nye føflekker ganske ofte. Ja, jeg tenker på solskader - prikker jeg får i huden ved å sole meg om jeg ikke bruker solkrem. Derfor bruker jeg også høy faktor, selv om jeg sjelden blir solbrent. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Ja, jeg har ganske mange, men de er ganske små, de fleste av dem. Hadde en litt stor på ryggen som jeg fjernet for ca 15 år siden. Oppdager stadig flere og flere bittesmå brune prikker, særlig på armene. Er ikke så sikker på om jeg lker det. To av barna mine har føflekker - hun siste har vel bare en bitteliten pikk på kinnet, og den har hun fått i løpet av det siste året. Nei, disse prikkene er noe dr*t, kfr. mine kommentarer lenger ned i tråden. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 du og meg. Hvilket kinn? Min er på høyre på kinnbenet Mitt er på venstre kinnbein. Det har aldri plaget meg, er ikke stort eller dominerende på andre måter. 0 Siter
Gjest tacomix Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 hehe, skulle bare mangle at du ser ung ut , du er jo i 20årene? hehe Det kan stemme ;o) Hvis jeg teller hvor mange føflekker jeg har, står det for hvor mange ekstra år jeg ha da? Hehe ;o) 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Skrevet 13. juli 2007 Mitt er på venstre kinnbein. Det har aldri plaget meg, er ikke stort eller dominerende på andre måter. Neida, bare søtt 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Skrevet 13. juli 2007 Må nok skuffe deg: Mange føflekker så ut til å være definert som "over 30", så dine to er antakelig ikke tilstrekkelig pøh! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.