Gå til innhold

Fu: Har du føflekker?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Aldersflekker ? Tenker du på sånne "leverflekker", da?

Jeg har også fått noe sånne "alders (lever-)flekker", men jeg får også nye føflekker ganske ofte.

Ja, jeg tenker på solskader - prikker jeg får i huden ved å sole meg om jeg ikke bruker solkrem. Derfor bruker jeg også høy faktor, selv om jeg sjelden blir solbrent.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, jeg har ganske mange, men de er ganske små, de fleste av dem. Hadde en litt stor på ryggen som jeg fjernet for ca 15 år siden.

Oppdager stadig flere og flere bittesmå brune prikker, særlig på armene. Er ikke så sikker på om jeg lker det.

To av barna mine har føflekker - hun siste har vel bare en bitteliten pikk på kinnet, og den har hun fått i løpet av det siste året.

Nei, disse prikkene er noe dr*t, kfr. mine kommentarer lenger ned i tråden.

Skrevet

du og meg. Hvilket kinn? Min er på høyre på kinnbenet :)

Mitt er på venstre kinnbein. Det har aldri plaget meg, er ikke stort eller dominerende på andre måter.

Gjest tacomix
Skrevet

hehe, skulle bare mangle at du ser ung ut , du er jo i 20årene? hehe

Det kan stemme ;o) Hvis jeg teller hvor mange føflekker jeg har, står det for hvor mange ekstra år jeg ha da? Hehe ;o)

Skrevet

Mitt er på venstre kinnbein. Det har aldri plaget meg, er ikke stort eller dominerende på andre måter.

Neida, bare søtt :)

Skrevet

Må nok skuffe deg: Mange føflekker så ut til å være definert som "over 30", så dine to er antakelig ikke tilstrekkelig :)

pøh! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...