Gjest Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har hatt noen små depresjoner tidligere, men har jobbet eller hatt kun noen dager fri pga sykdommen. Sist periode var for 4 mnd siden. Jeg har godt på medsiner siden da. (20 mg) I sommer har jeg fått besøk av en kjempe flott jente, men så kom vonde tanker seg sninkede, er det normalt i en foreskelse? dette har skjedd meg før også. Men er det et teikn på at vi ikke passer? , vi snakker godt og hun er forståelsesfull. Men er dette normalt? jeg er jo forelseket? 0 Siter
tjohei Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Tror at forelskelse gjør at man åpner seg psykisk og får bedre kjenneskap til følelsene sine. Mulig det er det du føler. Jeg selv kan ofte føle tristhet i forbindelse med forhold. Regner med at det har med sårbarhet å gjøre. 0 Siter
Orio Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Jeg tror ikke "vonde tanker" er normalt ved forelskelse, men det er jo ganske vanlig ved depresjon. Når jeg er (lettere) deprimert regner jeg med at ting jeg opplever som positivt på en eller annen måte vil bli tatt fra meg. Jo mer positivt det er, jo sikrere er jeg på at jeg kommer til å miste det. Kan det være noe av det samme som gjør seg gjeldende for deg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.