AnnaSara Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Har gått over fra seroxat til fontex....tatt sistnevnte i 2 uker + 2 dager Men merker ingen virkning. Annet enn at jeg blir overmannet av en voldsom tristhet. Har lyst til å gråte. Kjenner også angsten...men heldigvis bryter den ikke helt ut. Den ligger der bare som en klam hånd, slik at brystkassa snører seg sammen. Jeg er så fristet til å¨gå tilbake til seroxat...men vil helst prøve fontex skikkelig, ettersom jeg la på meg voldsomt av seroxat. Er dette vanlig? Er ikke virkningen av seroxat fortsatt i kroppen? Kan jeg bli enda verre....eller vil det bli bedre snart nå? Tenk om de ikke virker i det hele tatt.... Uff....jeg er så redd og trist nå!! Et spm. til slutt: Kan jeg evt. ta en vival nå i den verste perioden? 0 Siter
syrin22 Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 jeg går fast på seroxat, og tar vival hver dag, så det er iallfall ingen fare/bivirkning av det 0 Siter
AnnaSara Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Skrevet 13. juli 2007 jeg går fast på seroxat, og tar vival hver dag, så det er iallfall ingen fare/bivirkning av det Takk skal du ha....da går det sikkert greit å bruke vival til fontex også. I tilfelle det blir altfor ille. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.