Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En lørdagsnatt var vi på vei hjem og da vi nærmet oss et lyskryss så jeg snurten i en bil med blålys like før den forsvant bak en sving (på vei mot oss) og rakk å si det til sjåføren så vi stoppet på grønt i et lyskryss. Bilen bak oss, en drosje, så den tydeligvis ikke så den kastet seg kraftig på hornet og da vi ikke reagerte ble shåføren tydeligvis irritert - for akkurat i det ambulansen kom rundt svingen (det var ikke mulig å forutsi om den skulle rett frem eller svinge forbi oss, begge deler var like logisk) så vrenger dorsjen ut i motgående felt og suser rett foran ambulansen og svinger! Hadde drosjen kjørt noen sekunder tidligere så hadde det smelt!

*Rister oppgitt på hodet*

Skrevet

Enkelte har ikke tid til å være forsiktig virker det som ja. D et er mye uvettig kjøring å se. Tenkte på det her om dagen at det er så mange som har lappen, og som etterhvert aldri skulle hatt den. En gang i fremtiden så får vi nok en ny runde teoriprøve midtveis i livet.

Skrevet

Jeg bare _må_ spørre; hva var det sønnen din het?

:o)

Skrevet

Jeg bare _må_ spørre; hva var det sønnen din het?

Hæ?

Skrevet

Hæ?

Du skjønner; jeg drømte om deg her en dag..... Ja, ikke at jeg vet hvem du er i virkeligheten, altså.

Jeg husker at han har et dobbelt navn som begynner på L, men ikke hva, og jeg blir _gal_ snart!

Skrevet

Du skjønner; jeg drømte om deg her en dag..... Ja, ikke at jeg vet hvem du er i virkeligheten, altså.

Jeg husker at han har et dobbelt navn som begynner på L, men ikke hva, og jeg blir _gal_ snart!

Jeg sier ikke det åpent her da vet du. :o)

Send meg en mail så skal du få vite det.

[email protected]

Jeg er ikke så ofte pålogget når jeg er på ferie, men prøver å sjekke daglig i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...