Lillemus Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 En lørdagsnatt var vi på vei hjem og da vi nærmet oss et lyskryss så jeg snurten i en bil med blålys like før den forsvant bak en sving (på vei mot oss) og rakk å si det til sjåføren så vi stoppet på grønt i et lyskryss. Bilen bak oss, en drosje, så den tydeligvis ikke så den kastet seg kraftig på hornet og da vi ikke reagerte ble shåføren tydeligvis irritert - for akkurat i det ambulansen kom rundt svingen (det var ikke mulig å forutsi om den skulle rett frem eller svinge forbi oss, begge deler var like logisk) så vrenger dorsjen ut i motgående felt og suser rett foran ambulansen og svinger! Hadde drosjen kjørt noen sekunder tidligere så hadde det smelt! *Rister oppgitt på hodet* 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Enkelte har ikke tid til å være forsiktig virker det som ja. D et er mye uvettig kjøring å se. Tenkte på det her om dagen at det er så mange som har lappen, og som etterhvert aldri skulle hatt den. En gang i fremtiden så får vi nok en ny runde teoriprøve midtveis i livet. 0 Siter
erin Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Jeg bare _må_ spørre; hva var det sønnen din het? ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Skrevet 14. juli 2007 Jeg bare _må_ spørre; hva var det sønnen din het? ) Hæ? 0 Siter
erin Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Hæ? Du skjønner; jeg drømte om deg her en dag..... Ja, ikke at jeg vet hvem du er i virkeligheten, altså. ) Jeg husker at han har et dobbelt navn som begynner på L, men ikke hva, og jeg blir _gal_ snart! 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Skrevet 14. juli 2007 Du skjønner; jeg drømte om deg her en dag..... Ja, ikke at jeg vet hvem du er i virkeligheten, altså. ) Jeg husker at han har et dobbelt navn som begynner på L, men ikke hva, og jeg blir _gal_ snart! Jeg sier ikke det åpent her da vet du. ) Send meg en mail så skal du få vite det. [email protected] Jeg er ikke så ofte pålogget når jeg er på ferie, men prøver å sjekke daglig i alle fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.