Gå til innhold

Hadde du???

Gjest redd for å være unødig bitch

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene har en kompis borti gaten, med en virrete, overstadig, spesiell mor. Har egentlig tenkt at hun bare er slik, men noen ganger blir hun FOR mye bare... Hun har ¨gått på tyngre stoffer tidligere, men er nå ute av miljøet, pga ungen.

¨Nå går ryktene om at hun aldri har vært ren, og hun er mange ganger "helt vekke" når man møter henne. Skal jeg nekte å sende ungene mine dit eller er jeg overhysterisk?

Skrevet

Jeg ville, så umerkelig som mulig, prøvd å dreie ting slik at de var sammen kun hos oss. Hvis mitt barn var under ca 8 år, ville jeg ikke at h*n skulle vært i det hjemmet overhodet.

Mista nikket
Skrevet

Hva med å få hennes unger hjem til dere? Tenker alle at det er skummelt å la de leke sammen, synes jeg veldig synd på de barna.

Skrevet

Hva med å få hennes unger hjem til dere? Tenker alle at det er skummelt å la de leke sammen, synes jeg veldig synd på de barna.

Det er ikke slik at ingen tør å la ungene leke der, men jeg er redd, det virker ikke som hun følger helt med..

Grunnet ulike grenser for hva som er lov og ikke lov så er det ikke populært og være her, de skal alltid dit, der er det lek i sengetøy, nugattiskiver og saft over en lav sko, samt filmer med 11 års grense (som vises til 4-5 åringer) og dataspill

Skrevet

Jeg ville, så umerkelig som mulig, prøvd å dreie ting slik at de var sammen kun hos oss. Hvis mitt barn var under ca 8 år, ville jeg ikke at h*n skulle vært i det hjemmet overhodet.

Ja alle mine er under åtte år...

Litt vanskelig å vri det slik at de bare er her, for de har veldig mye friere tøyler der og dermed er det lite spennende her..

Skrevet

Hvor gamle er barna dine da? Jeg tenker litt som at de får litt peilig selv av hvordan denne moren er. Jeg tror kanskje jeg bare hadde bedt det barnet hjem til meg, men med lov for min å være der i kort periode, eks en times tid? Vondt å svare når jeg ikke vet hvem dama er i det hele tatt.Til syvende og sist så er det magefølelsen min jeg ville kjent på, ungene våre skal ha det fint.

Skrevet

Jeg hadde aldri sendt mine unger til noen jeg frykter er påvriket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...