Gå til innhold

Pipl Profile

Anbefalte innlegg

Gjest Bellebella
Skrevet

Hei!

Hva er egentlig Pipl.com for noe? Jeg søkte på en person i google (joda, jeg er en snok :-)) og der kom vedkommendes navn opp med profil på denne siden (med masse rare ord - tilsynelatende helt uten noen sammenheng; som "datter", "er", "gift", "ble" osv.).

Jeg har ingen slik profil (jeg måtte selvfølgelig søke på meg selv også), så hva er egentlig dette for noe? Har personen selv laget denne profilen? Og hva skal dette være godt for?

Skrevet

Hadde ikke hørt om den før, men søkte nå. Pipl. er jo en forkortelse for people, det er rett og slett en søkemotor for å finne personer. Jeg søkte på meg sjøl, og fikk først bare treff på utlandet, men så kom det litt fra Norge også.

Jeg tror man må være litt kjent eller en litt offentlig person for å kunne søkes opp, men vet det jo ikke. Det virket ikke som om folk la det inn sjøl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...