Gjest krlø Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg kjenner en dame som ikke tåler lyd. Ikke som når eldre folk vil ha det så stille som mulig, men hun tåler det rett og slett ikke. Det er slik at hvis hun hører noen lyder så får hun svettetokter og hun blir redd og begynner kanskje å gråte og hun stopper opp med alt det hun driver med hvis det blir for ille. Alle må hviske til henne og hun har konstant ørepropper eller annet som stenger lyder ute. Jeg har prøvd å finne ut mer om denne sykdommen, for å vite hvordan den oppstår, hvordan den fungerer og hvordan man forholder seg til en som har det slik. Jeg har lett etter informasjon, men har vanskeligheter med å finne det. Har lest litt om hyperakusis, men etter hva jeg forstår så er ikke det helt det samme. Kan noen hjelpe meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280761-%C3%A5-ikke-t%C3%A5le-lyd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.