Gå til innhold

Hvor er sola i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå savner jeg den, selv om vi hadde en flott dag går, så føler jeg at sommeren mangler.... Er det noen som har hørt noen vær-allvitere si noe om sommerens ankomst?

Mary Poppins
Skrevet

Det lurer faen meg jeg også på! Er så drittlei dette været, føler overhodet ikke at det er sommerferie.

Det som er så irriterende er at været ikke er noe noen kan gjøre noe med... jeg kan liksom ikke ringe inn til en værstasjon og klage, og be dem skaffe meg fint vær NÅ! ;-)

jancka1365381087
Skrevet

Ja, det er flere som venter på sommeren! Har alltid sagt at jeg ikke gidder å gå rundt å irritere meg over været, men i sommer har jeg ikke gjort noe annet. Er desperat etter å føle at det er sommer!

Dro til raufoss badeland med unga i går, vi bada i nesten 7 timer. storkoste oss, men det er bedre med gratis bading på stranda!

Tror jeg må spare det jeg har av penger for å dra til syden ei uke eller to :)

Gjest spinoff
Skrevet

Det lurer faen meg jeg også på! Er så drittlei dette været, føler overhodet ikke at det er sommerferie.

Det som er så irriterende er at været ikke er noe noen kan gjøre noe med... jeg kan liksom ikke ringe inn til en værstasjon og klage, og be dem skaffe meg fint vær NÅ! ;-)

du kan be til gud om at han skal gi oss en pause fra regnet ..... :P

alle snakker om været, i butikken, venner og overalt, hjelper ikke det eller .......

hare1365380455
Skrevet

Her er det vind og regn av og til. :)

Det hadde vært fint med sol, men jeg liker nå regnet også!

hare1365380455
Skrevet

Sola har vært her i dag! :o)

Ja, den kan jo ikke være alle steder på en gang! ;)

Gjest kvinne 46
Skrevet

Sola var her i dag. Det regna litt i stad, men nå er det fint og stille. Temperaturen er fin. Det er godt å ha fint ver når man ikkje kan ta seg ferie og reise bort.

I mange år har vi hatt regnfulle somrar, så eg veit kor deprimerande det er.

Mista nikket
Skrevet

Sola er her :)

Nyt den så lenge du kan, snart må den vel komme til østlandet også. Skal ha ferie fra 23. juli så den er i hvertfall bestillt hit :-)

Skrevet

Sola er her :)

Og det er i nord vil jeg anta? Snålt, men ingen sier i svaret sitt hvor de bor :) Og jeg skreiv vel heller ikke hvor jeg har regnet hehe. Det er meldt sol i morgen, men med masse vind. Dagens lys skal virkelig nytes!! :)

Skrevet

Vi skulle hatt en julenisse nå! ;)

Skrevet

Ja, det er flere som venter på sommeren! Har alltid sagt at jeg ikke gidder å gå rundt å irritere meg over været, men i sommer har jeg ikke gjort noe annet. Er desperat etter å føle at det er sommer!

Dro til raufoss badeland med unga i går, vi bada i nesten 7 timer. storkoste oss, men det er bedre med gratis bading på stranda!

Tror jeg må spare det jeg har av penger for å dra til syden ei uke eller to :)

Ja det ser ut til å være et smart trekk det å spare penger til sydentur......

Skrevet

Sola har vært her i dag! :o)

Den er deg vel unt, men spre den utover da! Please! ;)

Skrevet

Her er det vind og regn av og til. :)

Det hadde vært fint med sol, men jeg liker nå regnet også!

Liker regnet? Vel, det har ikke regnet i fire uker hos deg da vel?

Skrevet

Sola var her i dag. Det regna litt i stad, men nå er det fint og stille. Temperaturen er fin. Det er godt å ha fint ver når man ikkje kan ta seg ferie og reise bort.

I mange år har vi hatt regnfulle somrar, så eg veit kor deprimerande det er.

Fint vær på sommeren er jo det vi alle legger opp til å få. Men, den kommer nok snart får vi håpe, til alle dolere :)

Skrevet

Her hos oss har det regnet absolutt hele dagen. Hvis du går på http://www.yr.no/ kan du sjekke været der du bor de neste dagene. Trykk der det står "Radar", så ser du om du har mer nedbør i sikte. De farvede felta betyr nedbør. Det blir oppdatert hele tiden. Det ser ut som om vi får litt sol neste helg.

Skrevet

du kan be til gud om at han skal gi oss en pause fra regnet ..... :P

alle snakker om været, i butikken, venner og overalt, hjelper ikke det eller .......

Hehe, det er nesten slik at man kan gå på puben å si at det blitr sol i morgen. Bra sjekketriks? hehe

Skrevet

Her hos oss har det regnet absolutt hele dagen. Hvis du går på http://www.yr.no/ kan du sjekke været der du bor de neste dagene. Trykk der det står "Radar", så ser du om du har mer nedbør i sikte. De farvede felta betyr nedbør. Det blir oppdatert hele tiden. Det ser ut som om vi får litt sol neste helg.

Tusen takk for flott link! Den er nå lagret på favoritter :)

Skrevet

Tusen takk for flott link! Den er nå lagret på favoritter :)

Jeg har den også lagret her. Når det regner sitter jeg skrekkslagen og studerer alt nedbøret som er på vei. Godt med en dunk Lindeman's i drittværet ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...