hare1365380455 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Spiser du mer usunt når det er ferie? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jaaada.... *Sparker badevekta godt under skapet* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fortsatt..Happiness:o) Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Mer usunt. Mer sjeldent. Annerledes mat. Men går ikke mer opp i vekt. Synes det er greit nok at det blir litt annerledes i ferien, selv om regelmessighet i seg selv er bra. Besøk hos andre er jo med på å forandre matvaner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AveM Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Når vi reiser på ferie skal jeg spise masse usunt. Jeg har vært på en hard slankekur og har problemer med å slutte, he he. Jeg er kommet ned i ønsket vekt, men har satt meg en nytt mål for å være sikker på at vekta holder seg til over bikinisesongen. Jeg skeier likevel ut med en og annen is. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jepp... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Ja, da er det jo ferie, og så har jeg ikke dårlig samvittighet som jeg har når jeg spiser det til hverdags... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.