Gå til innhold

Medikament som midlertidig forhindrer ereksjon

Anbefalte innlegg

Gjest Hehehe... ja...
Skrevet

Hei.

Jeg har et lite problem... jeg elsker å gå minimalistisk kledd på stranden... men jeg får veldig lett ereksjon, det er jo andre lettkledde der og! Noe jeg ønsker å forhindre.

Jeg lurer på om det finnes et medikament som midlertidig gjør at du ikke får ereksjon?

Jeg vil helst beholde kjønnsdriften, jeg vil bare at det ikke blir stiv.

Og det må gå over etter et visst tidsforløp.

Gjest rævablus
Skrevet

har en kompis som sliter med stadig ereksjon.han kunne ikke gå med løse boksere eller bukser. det stod rett til værs ved litt berøring. etter masse eksperimenter hjalp det litt om han gikk med trange truser og bukser. etter ett tips fra en annen kompis begynnte han med susp. dette funket fint. jenter ble imonert av "bulen" hans uten å vite om hans problem under den.den skjulte ereksjonen bra nok. du kunne jo prøvd en susp under shorts:)

lykke til:)

Skrevet

Kjøp Xylocain på apoteket. (Bedøvende krem). Test det ut litt på forhånd. Ellers får du prøve å tenke på andre ting, prøv å takle utfordringen mentalt. :)

Skrevet

Kjøp Xylocain på apoteket. (Bedøvende krem). Test det ut litt på forhånd. Ellers får du prøve å tenke på andre ting, prøv å takle utfordringen mentalt. :)

Xylocain? Det er et middel som lokalbedøver huden, jeg tviler på at det vil begrense evnen til å få ereksjon, den evene er vel for en stor del psykisk også.

Gjest Hehehe... ja...
Skrevet

Xylocain? Det er et middel som lokalbedøver huden, jeg tviler på at det vil begrense evnen til å få ereksjon, den evene er vel for en stor del psykisk også.

Jeg tror jeg lar være jeg... bare overvinner denne flauheten.

Det er jo helt naturlig. Hvorfor skulle jeg plages med dette, om kanskje ikke noen engang blir støtt.

Jeg tar noe som sitter veldig trangt. Da vil den liksom stenges inne.

Skrevet

Jeg tror jeg lar være jeg... bare overvinner denne flauheten.

Det er jo helt naturlig. Hvorfor skulle jeg plages med dette, om kanskje ikke noen engang blir støtt.

Jeg tar noe som sitter veldig trangt. Da vil den liksom stenges inne.

Så lenge du ikke mer eller mindre direkte sikler og glor på damene så går det nok bra. :o) Om du ser litt brydd og flau ut om noen ser det så er det nok ingen som bryr seg noe mer om det tenker jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...