tvanga Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hei! skrev inn her i februar/ mars en gang. Har ikke skevet siden, men har vært inne her veldig ofte. Jeg har problemer med samboeren min. Han sa i februar at han ikke ville satse på meg, men at han ikke ville flytte ut heller.. Har gitt han tid for å se om det kan bli bedre.. har prøvd å støtte han i en vanskelig periode for å se om vi kan finne tilbake. Nå ser det imidlertid ut til å gå til helvete... I går fortalte han at vi er kjærester, men at forholdet bare går en vei, og det er mot over.. i tilegg fortalte han at han hadde hatt kontakt med en barndoms venninne for å snakke om hvor vanskelig han har det.. Dette gjorde meg sint. Han har drevet å ringt fra bilen osv i flere mnd.Han sier at det ikke er noe mellom dem, han trengte bare gode råd..Nå er jeg lei av dette. Lei av å selvutslette meg selv fpr at han skal ha det bra! Lei av å ikke bli elsket av mannen jeg leve og som jeg har vært sammen med i 7 år. Lei av å fæle meg liten og betydningsløs. Har sakt at jeg ikke orker mer, han kan flytte ut i dag dersom han ikke øsnker å endre seg og øbsker at det skal være oss.Sa dette i går, han svarte at han skulle sove på det. Jeg for min del har ikke sovet inatt. Bare en times tid..Har angst nå. Hvorfor flytta vi til hjemkommunen hans for 1 år siden dersom han føler det sånn. Jeg er dårlig nå. Er kalm, har kastet opp flere ganger inatt, er livredd for framtia. Frykter jeg kommer til å gå på tidenes smell. Og ja.. jeg har hatt noen veldige før. Er det noen der ute nå som kan si meg noe... Jeg er redd, ensom og har det fryktelig vondt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280844-huff-da-var-det-krise-mellom-oss-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Søk hjelp hos de du vet er glade i deg. Kast han ut eller flytt ut selv, på timen. Og lykke til videre. Stor klem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280844-huff-da-var-det-krise-mellom-oss-igjen/#findComment-2260360 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.