Gjest Shaniell Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hallo, jeg trenger hjelp til en 7 dagers diett, med noe sunt og godt som jeg liker og som jeg går ned i vekt av.. Kan noen hjelpe meg? Jeg er 13 år og veier 53 kg, men jeg trenger hjelp.. Kan noen finne ut noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hvor høy er du? 53 kilo virker jo som en grei vekt for en på 13 år? Husk i hvertfall å spise 3-4 hovedmåltider + 1-2 mellommåltider. Om du spiser for sjeldent så går forbrenningen ned. Sunne måltider er salater med f.eks. skinke, kylling, egg. (Viktig med kjøtt/egg for å få proteiner) Wok er også sundt og godt. Mange forskjellig grønnsaker + f.eks. kylling/biff. Hovedregelen er nok grønt og grovt, men husk på matvarer som er proteinrike. (Kylling, kjøtt, egg, linser, bønner osv.) Smoothies er godt mellommåltider. Bruk frukt/bær/lettyoughurt. Om noe er frossent så blir konsistensen best. (Kan bruke det meste. Annanas, banan, druer, kiwi, blåbær, bringebær, jordbær) Supergodt og sundt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.