Gjest Shaniell Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Hallo, jeg trenger hjelp til en 7 dagers diett, med noe sunt og godt som jeg liker og som jeg går ned i vekt av.. Kan noen hjelpe meg? Jeg er 13 år og veier 53 kg, men jeg trenger hjelp.. Kan noen finne ut noe? 0 Siter
Speak Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Hvor høy er du? 53 kilo virker jo som en grei vekt for en på 13 år? Husk i hvertfall å spise 3-4 hovedmåltider + 1-2 mellommåltider. Om du spiser for sjeldent så går forbrenningen ned. Sunne måltider er salater med f.eks. skinke, kylling, egg. (Viktig med kjøtt/egg for å få proteiner) Wok er også sundt og godt. Mange forskjellig grønnsaker + f.eks. kylling/biff. Hovedregelen er nok grønt og grovt, men husk på matvarer som er proteinrike. (Kylling, kjøtt, egg, linser, bønner osv.) Smoothies er godt mellommåltider. Bruk frukt/bær/lettyoughurt. Om noe er frossent så blir konsistensen best. (Kan bruke det meste. Annanas, banan, druer, kiwi, blåbær, bringebær, jordbær) Supergodt og sundt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.