Gjest Baldriana Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 livet verdt å leve, for deg? Setter stor pris på om noen av dere, vil dele småe som store ting med meg. Hilsen en trøtt og sliten... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280959-hva-er-det-som-gj%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jordbærpiken Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Trøtt og sliten? Verdt å leve? Hm. Kjærlighet og mening. Vite at man er underveis. En følelse av egen verdi. Pus. Håp. Rødvin. Å sykle raskt i nedoverbakke :-) Veldig raskt i nedoverbakke... :-) Så raskt at det nesten ikke er så veldig lurt. Tro på at det blir bedre. Visshet om at det allerede er bedre. Snille mennesker. Omsorg. Vennskap. Ja. Jeg er fryktelig kaotisk inni meg. Men livet mitt er nå verdt å leve tror jeg. Det er jeg liksom ikke i tvil om lenger. Selv om det føles som om jeg har kastet meg ut i et stort hav, uten redningsvest, uten å kunne svømme. Jeg kaver meg avsted, men det er ingen båt til å ro meg over. (Søker normalitet..noe jeg ikke kjenner til...) Ja. Det er skummelt men veldig riktig. Og jeg er vettskremt. Livet er verdt å leve fordi jeg tror jeg fortjener å ha det godt. Selv om jeg bølger og veksler, og det går litt opp, litt ned, litt frem og tilbake. Håper du ikke dunker deg selv altfor mye i hodet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280959-hva-er-det-som-gj%C3%B8r/#findComment-2261081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiness Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 man skal alle leve livet i en uviss verden,man må bare la seg flyte med... la livets gleder kome til deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280959-hva-er-det-som-gj%C3%B8r/#findComment-2261085 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Baldriana Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Trøtt og sliten? Verdt å leve? Hm. Kjærlighet og mening. Vite at man er underveis. En følelse av egen verdi. Pus. Håp. Rødvin. Å sykle raskt i nedoverbakke :-) Veldig raskt i nedoverbakke... :-) Så raskt at det nesten ikke er så veldig lurt. Tro på at det blir bedre. Visshet om at det allerede er bedre. Snille mennesker. Omsorg. Vennskap. Ja. Jeg er fryktelig kaotisk inni meg. Men livet mitt er nå verdt å leve tror jeg. Det er jeg liksom ikke i tvil om lenger. Selv om det føles som om jeg har kastet meg ut i et stort hav, uten redningsvest, uten å kunne svømme. Jeg kaver meg avsted, men det er ingen båt til å ro meg over. (Søker normalitet..noe jeg ikke kjenner til...) Ja. Det er skummelt men veldig riktig. Og jeg er vettskremt. Livet er verdt å leve fordi jeg tror jeg fortjener å ha det godt. Selv om jeg bølger og veksler, og det går litt opp, litt ned, litt frem og tilbake. Håper du ikke dunker deg selv altfor mye i hodet. Trøtt og sliten? Ja, må innrømme at jeg er det, av livet. Men, i mitt svarteste svarte fikk du meg til å le, av sykkelturen... :-) Skal jammen prøve meg på en slik tur, sykle så fort at det forhåpentligvis blåser inn noen nye tanker... Blir farten stor nok, er det kanskje mulig og legge noen bak seg også!?! Hadde jeg hatt båt, skulle jeg gjerne ha rodd deg over... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280959-hva-er-det-som-gj%C3%B8r/#findComment-2261089 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Baldriana Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 man skal alle leve livet i en uviss verden,man må bare la seg flyte med... la livets gleder kome til deg "man må bare la seg flyte med" Er dessverre så "tung", at jeg holder på å "drukne"... Strever hardt for å holde hodet over vannet... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280959-hva-er-det-som-gj%C3%B8r/#findComment-2261090 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jordbærpiken Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Trøtt og sliten? Ja, må innrømme at jeg er det, av livet. Men, i mitt svarteste svarte fikk du meg til å le, av sykkelturen... :-) Skal jammen prøve meg på en slik tur, sykle så fort at det forhåpentligvis blåser inn noen nye tanker... Blir farten stor nok, er det kanskje mulig og legge noen bak seg også!?! Hadde jeg hatt båt, skulle jeg gjerne ha rodd deg over... Det er så deilig, vind og fart og bittelittegranne skummelt. Sykler man raskt nok så legger man bak seg tankene også..Har ikke tid til å tenke, må bare følge med på humpene i veien. ;-) En tur i sånne tivolidingser som slipper deg ned så du henger i lufta hjelper også for å få bort tankene ;-) (men da mister jeg stemmen.... *vrææææl*.) Da får jeg seriøst tenkt over hva jeg egentlig driver med. Hang i løse luften der et øyeblikk. Herregud så levende som jeg følte meg ;-) Men seriøst, syklingen hjelper fordi jeg må fokusere på hva jeg holder på med. Og det er så deilig å sykle fort. Elsker det. Fikk formaninger om hjelm her en dag. Hjelm er for pyser! ;-) Det er lov å være sliten av livet. For det er ikke så lett bestandig. Det positive er at følelser går over. Det er ihvertfall det jeg sier til meg selv når jeg virkelig har det vondt, at det går over, at det er flyktig. Følelser veksler. Båt, båt er så herlig. Det er et mål; jeg skal ha meg båt. Da slapper jeg også av, når jeg sitter i båt på havet. Det er noe med å være på vei. Underveis. På vei videre. Når man er sliten, ja da er det noe med å holde på det; at man er på vei. At det kan endre seg. Så får man holde ut, enn så lenge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280959-hva-er-det-som-gj%C3%B8r/#findComment-2261092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carwing Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det er så deilig, vind og fart og bittelittegranne skummelt. Sykler man raskt nok så legger man bak seg tankene også..Har ikke tid til å tenke, må bare følge med på humpene i veien. ;-) En tur i sånne tivolidingser som slipper deg ned så du henger i lufta hjelper også for å få bort tankene ;-) (men da mister jeg stemmen.... *vrææææl*.) Da får jeg seriøst tenkt over hva jeg egentlig driver med. Hang i løse luften der et øyeblikk. Herregud så levende som jeg følte meg ;-) Men seriøst, syklingen hjelper fordi jeg må fokusere på hva jeg holder på med. Og det er så deilig å sykle fort. Elsker det. Fikk formaninger om hjelm her en dag. Hjelm er for pyser! ;-) Det er lov å være sliten av livet. For det er ikke så lett bestandig. Det positive er at følelser går over. Det er ihvertfall det jeg sier til meg selv når jeg virkelig har det vondt, at det går over, at det er flyktig. Følelser veksler. Båt, båt er så herlig. Det er et mål; jeg skal ha meg båt. Da slapper jeg også av, når jeg sitter i båt på havet. Det er noe med å være på vei. Underveis. På vei videre. Når man er sliten, ja da er det noe med å holde på det; at man er på vei. At det kan endre seg. Så får man holde ut, enn så lenge. I går så jeg to svaner med 6 "stygge andunger" svømmende på linje etter hverandre. Jeg tenkte hvor fint de følger etter foreldrene sine. En kort liten opplevelse som sammen med mye annet gjør livet verdt å leve. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280959-hva-er-det-som-gj%C3%B8r/#findComment-2261121 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbf Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det som gjør livet verdt å leve for meg, er når jeg føler meg glad. Og da mener jeg oppriktig glede, og det at jeg kan glede meg også over andres lykke. Å føle seg glad tror jeg må være selve nøkkelen til et godt liv, for da tror jeg mye av det andre her i livet kommer av seg selv. Føler man seg deprimert og lei seg, vil alt føles grått og leit. Å ha gode venner som vil oss vel,og vi det samme overfor dem......ja,da føler jeg meg glad. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280959-hva-er-det-som-gj%C3%B8r/#findComment-2261194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Trøtt og sliten? Verdt å leve? Hm. Kjærlighet og mening. Vite at man er underveis. En følelse av egen verdi. Pus. Håp. Rødvin. Å sykle raskt i nedoverbakke :-) Veldig raskt i nedoverbakke... :-) Så raskt at det nesten ikke er så veldig lurt. Tro på at det blir bedre. Visshet om at det allerede er bedre. Snille mennesker. Omsorg. Vennskap. Ja. Jeg er fryktelig kaotisk inni meg. Men livet mitt er nå verdt å leve tror jeg. Det er jeg liksom ikke i tvil om lenger. Selv om det føles som om jeg har kastet meg ut i et stort hav, uten redningsvest, uten å kunne svømme. Jeg kaver meg avsted, men det er ingen båt til å ro meg over. (Søker normalitet..noe jeg ikke kjenner til...) Ja. Det er skummelt men veldig riktig. Og jeg er vettskremt. Livet er verdt å leve fordi jeg tror jeg fortjener å ha det godt. Selv om jeg bølger og veksler, og det går litt opp, litt ned, litt frem og tilbake. Håper du ikke dunker deg selv altfor mye i hodet. Jeg tror du har talent for å skrive, Jorbærpike. En klar formende evne. Veldig bra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280959-hva-er-det-som-gj%C3%B8r/#findComment-2261197 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Baldriana Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det er så deilig, vind og fart og bittelittegranne skummelt. Sykler man raskt nok så legger man bak seg tankene også..Har ikke tid til å tenke, må bare følge med på humpene i veien. ;-) En tur i sånne tivolidingser som slipper deg ned så du henger i lufta hjelper også for å få bort tankene ;-) (men da mister jeg stemmen.... *vrææææl*.) Da får jeg seriøst tenkt over hva jeg egentlig driver med. Hang i løse luften der et øyeblikk. Herregud så levende som jeg følte meg ;-) Men seriøst, syklingen hjelper fordi jeg må fokusere på hva jeg holder på med. Og det er så deilig å sykle fort. Elsker det. Fikk formaninger om hjelm her en dag. Hjelm er for pyser! ;-) Det er lov å være sliten av livet. For det er ikke så lett bestandig. Det positive er at følelser går over. Det er ihvertfall det jeg sier til meg selv når jeg virkelig har det vondt, at det går over, at det er flyktig. Følelser veksler. Båt, båt er så herlig. Det er et mål; jeg skal ha meg båt. Da slapper jeg også av, når jeg sitter i båt på havet. Det er noe med å være på vei. Underveis. På vei videre. Når man er sliten, ja da er det noe med å holde på det; at man er på vei. At det kan endre seg. Så får man holde ut, enn så lenge. Måtte stupe i senga i natt for jeg ble så svimete/rar og begynte å spy, så jeg fikk ikke svart deg. Kroppen min fungerer ikke helt som jeg skulle ønsket for tida, men jeg bestemte meg likevel for å ta meg en "racer-tur" med sykkelen i dag... Leeenge siden den har fått friskluft, så når jeg endelig greide å stable føttene under meg og karet meg over dørstokken, oppdaget jeg at sykkelen var like mye på felgen som meg... :-( Du fikk meg til å le igjen, når jeg leste det du skrev :-) Du forteller så "levende", så jeg gleder meg til du gir ut boken du lovte at jeg skulle få et signert eksemplar av (en stund siden det nå :-) Lenge til den kommer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280959-hva-er-det-som-gj%C3%B8r/#findComment-2261207 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BipolarII...jeg visst Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det gode liv er når man er i stand tl å se livet i alle fargetoner - å kjenne at man lever og er et fritt handlende menneske. Et menneske som kan forme eget liv og skape noe ut av det. Kunne velge en jobb man liker. Samt å ha en økonomi som gjør at man kan delta i aktiviteter som gjør en godt, dra på reise, ha en bolig man liker etc, etc. Det som ogå gjør livet verdt å leve er å se gleden i de små ting, å besitte kunnskap, å føle at det man gjør gir mening, å lære ting, bruke hodet og kroppen, ha en katt, å slippe kreativiteten løs. Være i et forhold med en mann jeg elsker og som er en givende samtalepartner, gode og nære relasjoner, ha et nettverk, ha noen å bry seg om og som verdsetter deg for den du er og som har samme omsorg for deg. Ikke minst for meg er det gode liv å få lov å være normal ( og hypoman ), ikke å være deprimert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280959-hva-er-det-som-gj%C3%B8r/#findComment-2261215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jordbærpiken Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg tror du har talent for å skrive, Jorbærpike. En klar formende evne. Veldig bra. Takk :-) Hyggelig å høre. Har lyst å skrive bok en dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280959-hva-er-det-som-gj%C3%B8r/#findComment-2261306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jordbærpiken Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Måtte stupe i senga i natt for jeg ble så svimete/rar og begynte å spy, så jeg fikk ikke svart deg. Kroppen min fungerer ikke helt som jeg skulle ønsket for tida, men jeg bestemte meg likevel for å ta meg en "racer-tur" med sykkelen i dag... Leeenge siden den har fått friskluft, så når jeg endelig greide å stable føttene under meg og karet meg over dørstokken, oppdaget jeg at sykkelen var like mye på felgen som meg... :-( Du fikk meg til å le igjen, når jeg leste det du skrev :-) Du forteller så "levende", så jeg gleder meg til du gir ut boken du lovte at jeg skulle få et signert eksemplar av (en stund siden det nå :-) Lenge til den kommer? Hjalp det litt å sykle, eller ble det bare slit? Imponert over at du kom deg ut, prøvde det. Fikk du kommet opp i en rimelig fart? Sånn OoooOOOoooOoo-går-dette-bra-da fart? Kjøpte meg ny sykkel i år, og da er det plutselig blitt mye mer morsomt å sykle :-) (satte sykkelen hjemme i dag, fryktelig regnvær, klippet meg ala Bonnie Tyler på 80 tallet- IKKE frivillig! *grøss*, når jeg får spart det litt blir det mer Dolly Parton. Får farge det platinablondt, kjøpe meg knallrosa leppestift og heise opp til en skikkelig utrigning.) Kroppen har en tendens til å si fra når man ikke har det godt, men kommer du deg gjennom det kan det hende det blir bedre enn før. Det handler som regel om ett eller annet, hva det er er det bare du som kan finne ut av, med hjelp fra de du har rundt deg. Håper du får bedre dager enn i natt. Det er grusomt å være i det. Helt fryktelig. Men det går over. Har ei veninne som anbefalte boken mørkenatt, selv har jeg ikke lest den. Men tror den kan gi mening i slike perioder. Boken, ja den håper jeg på å skrive en dag. Om noen år... :-) Foreløpig har jeg nok med å *henge med* tror jeg :-) Håper du får en bedre natt i natt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280959-hva-er-det-som-gj%C3%B8r/#findComment-2261312 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Naturen, årstidene, nyheter, å følge med i tiden, være sammen med mennesker som gir meg noe, ha en interesse, være til nytte for noen, gjøre det hyggelig rundt en, slanke seg og leve sunt, kjøpe seg noe nytt - pynte seg. Aromaterapi, psykomotorisk behandling, samtaleterapi. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280959-hva-er-det-som-gj%C3%B8r/#findComment-2261318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Baldriana Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hjalp det litt å sykle, eller ble det bare slit? Imponert over at du kom deg ut, prøvde det. Fikk du kommet opp i en rimelig fart? Sånn OoooOOOoooOoo-går-dette-bra-da fart? Kjøpte meg ny sykkel i år, og da er det plutselig blitt mye mer morsomt å sykle :-) (satte sykkelen hjemme i dag, fryktelig regnvær, klippet meg ala Bonnie Tyler på 80 tallet- IKKE frivillig! *grøss*, når jeg får spart det litt blir det mer Dolly Parton. Får farge det platinablondt, kjøpe meg knallrosa leppestift og heise opp til en skikkelig utrigning.) Kroppen har en tendens til å si fra når man ikke har det godt, men kommer du deg gjennom det kan det hende det blir bedre enn før. Det handler som regel om ett eller annet, hva det er er det bare du som kan finne ut av, med hjelp fra de du har rundt deg. Håper du får bedre dager enn i natt. Det er grusomt å være i det. Helt fryktelig. Men det går over. Har ei veninne som anbefalte boken mørkenatt, selv har jeg ikke lest den. Men tror den kan gi mening i slike perioder. Boken, ja den håper jeg på å skrive en dag. Om noen år... :-) Foreløpig har jeg nok med å *henge med* tror jeg :-) Håper du får en bedre natt i natt. *Stakkars* Kanskje du gjør lurt i å vente med å ta bilde til bok-coveret??? ;-) Forresten, Jordbærpiken alias Bonnie Tyler (eller var det omvendt) kan jo selge mye bare på navnet... Når det er sagt, så tror jeg boka kommer til å selge som hakka møkk uten :-) Begge dekkene på sykkelen var bokstavlig talt på felgen!!! Pumpet luft for harde livet, i den grad jeg var istand til det da puuh, men de forble padde flate begge to. Tuslet slukøret inn igjen... :-( Ikke nok med at kroppen min (psyken og fyken) streiker, men døde ting som støvsuger, vaskemaskin, bil og nå sykkelen, har enten avgått med døden eller de har gått til streik mot meg... De trives vel ikke i mitt nærvær, forståelig nok... Har dessverre ikke så mange irundt som kan hjelpe meg, men jeg er vant til å greie meg alene, så jeg har jo visse fordeler der... Hvordan går det med deg da? Ser av innleggene dine at du sliter veldig, og at du har tanker om kloster. Har selv svitsjet innom tanken på kloster, i den grad det gir trygghet i det og ha andre rundt seg.. Men, jeg ville ha følt meg som en hykler, da jeg mangler troen på noe som helst.. ;-) Tror du de tillater spilling av høy musikk i klosteret og da mener jeg virkelig høy ja??? Innbilder meg at nonnene er fornøyde med sin indre sang/klang... ;-) Vet du hvilken forfatter som har skrevet mørkenatt? Tusen takk, for at du har tatt deg tid til å lese og skrive tilbake. Det har betydd mye for meg. Skal prøve å *henge* med til boka blir ferdig... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280959-hva-er-det-som-gj%C3%B8r/#findComment-2261482 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Barna mine, og håpet om bedring 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280959-hva-er-det-som-gj%C3%B8r/#findComment-2261489 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Barna mine, og håpet om bedring pluss andre mennesker som jeg er glad i. Håper på bedring for deg.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280959-hva-er-det-som-gj%C3%B8r/#findComment-2261490 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jordbærpiken Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 *Stakkars* Kanskje du gjør lurt i å vente med å ta bilde til bok-coveret??? ;-) Forresten, Jordbærpiken alias Bonnie Tyler (eller var det omvendt) kan jo selge mye bare på navnet... Når det er sagt, så tror jeg boka kommer til å selge som hakka møkk uten :-) Begge dekkene på sykkelen var bokstavlig talt på felgen!!! Pumpet luft for harde livet, i den grad jeg var istand til det da puuh, men de forble padde flate begge to. Tuslet slukøret inn igjen... :-( Ikke nok med at kroppen min (psyken og fyken) streiker, men døde ting som støvsuger, vaskemaskin, bil og nå sykkelen, har enten avgått med døden eller de har gått til streik mot meg... De trives vel ikke i mitt nærvær, forståelig nok... Har dessverre ikke så mange irundt som kan hjelpe meg, men jeg er vant til å greie meg alene, så jeg har jo visse fordeler der... Hvordan går det med deg da? Ser av innleggene dine at du sliter veldig, og at du har tanker om kloster. Har selv svitsjet innom tanken på kloster, i den grad det gir trygghet i det og ha andre rundt seg.. Men, jeg ville ha følt meg som en hykler, da jeg mangler troen på noe som helst.. ;-) Tror du de tillater spilling av høy musikk i klosteret og da mener jeg virkelig høy ja??? Innbilder meg at nonnene er fornøyde med sin indre sang/klang... ;-) Vet du hvilken forfatter som har skrevet mørkenatt? Tusen takk, for at du har tatt deg tid til å lese og skrive tilbake. Det har betydd mye for meg. Skal prøve å *henge* med til boka blir ferdig... Det er så koselig å høre at jeg kan skrive :-) Det har jeg ikke alltid kunnet. Så det er liksom ingen selvfølge det. Kanskje blir det bok en dag. Hadde vært gøy. Den boken, den heter ikke mørkenatt. Fant en bokanmeldelse om den; http://www.sykepleien.no/article.php?articleID=1288 Jeg vet som sagt ikke noe særlig om den, så at det var litt religiøse innslag der... Jeg har ikke trodd på noe som helst jeg. Før. Jeg tenkte at det å være i kloster en ukes tid kan gi litt rom til ro og ettertanke, når det er jul. En annerledes jul. For meg er min type tro viktig. Den er nok ikke som mange andres. Men jeg hadde noen sterke opplevelser i fjor, som skjedde på bestemte datoer og innebar kirken. Veldig sterke og merkelige opplevelser. Vendepunkt på en måte. Nesten som et mirakel i min dypeste despersasjon, så derfor er jeg blitt litt sånn åndelig. Før var jeg veldig rasjonell. Men.. jeg må nok ha med meg disc man og mp3... ;-) Hører stort sett alltid på musikk, høy sådann. Særlig når jeg er ute. ...Jeg tror nok de godtar et digert stereoannlegg, særlig når de skal be. Da kan du sette på Metallica eller Eminem. ;-) Det er trist å høre at du ikke har støtte rundt deg. Vi trenger det. Jeg har ikke så mange jeg heller, men jeg har noen. Det er godt og viktig. Det blir så tungt da, hvis man ikke har noen, og alene ja det er tungt. Tungt å klare alt alene. Jeg sliter, men jeg sliter liksom for en grunn nå. Jeg har det annerledes og bedre enn før, selv om jeg sliter. Men det er vondt. Samtidig har jeg gode følelser inni meg også nå. Alt er annerledes, og så tror jeg på at det er for en grunn. At jeg vokser på det. Jeg må tro det. Ellers gir det ingen mening. Koselig at du ser det, og bryr deg. Håper du får en bedre natt i natt, at du får litt fred. At kropp og hode får hvile litt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280959-hva-er-det-som-gj%C3%B8r/#findComment-2261538 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 "man må bare la seg flyte med" Er dessverre så "tung", at jeg holder på å "drukne"... Strever hardt for å holde hodet over vannet... ;-) Jeg vil anbefale deg å gjøre noe godt for deg selv. Jeg anbefaler trening, noe du liker - gjerne sammen med andre, gå en tur, noen får bedre livskvalitet av å skaffe seg en hund, finn en interesse du kan ha, slanke seg hvis man er overvektig, lære seg å lage sunne og gode middagsretter, finne noen programmer på tven som man kan ha som faste holdepunkter i uken. Avspenning, tai chi, qui gong, yoga e.l. Husk at handlinger du gjør kan gjøre deg verre eller bedre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280959-hva-er-det-som-gj%C3%B8r/#findComment-2261676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest liten løve Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Følelsen av utvikling og økende mestringsgrad. Og se at jeg har klart å gjøre livet mitt godt levelig og lett leve. Det har vært et langt lerret å bleke Å se at det "normale", tenker på å ta utdanning og få barn, er oppnåelig innen rimelig tid. Å ha en samboer å være glad i, og som og er glad i meg. Selskapet i det å ha en å dele tilveærelsen. Gode venner og slarve med, spise god mat med drikke vin med og dele livets små trivialiteter med Å ha mine nærmeste omsorgspersoner fra barndommen i live og ved god helse. Og vite at de har det bra. Aller viktigst er det at jeg vet jeg vil "stå av" motgang og tøffe "tørner". Det skremmer meg ikke. Livet er velkomment og jeg ser det glad i møte Forresten: God sommer til alle som leser! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280959-hva-er-det-som-gj%C3%B8r/#findComment-2262022 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.