Gjest wmi Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Hei ! Så vidt jeg vet er det ikke mulig å fryse ned ubefruktede egg i Norge. Jeg lurer på om det er mulig å få anbefalinger på klinikker i Danmark som gjør dette. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Nedfrysning av ikke befruktede egg er ikke en god metode. Eggene må befruktes for at det kan lykkes å få dem til å overleve nedfrysing og opptining. Det er mulig at noen likevel forsøker. Jeg kan ikke anbefale deg noen spesiell klinikk i Danmark, men gå inn på nettet og søk selv. De klinikker jeg kjenner i Danmark arbeider alle seriøst. Hva er grunnen til at du ønsker nedfrysing? Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter
WMI Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Nedfrysning av ikke befruktede egg er ikke en god metode. Eggene må befruktes for at det kan lykkes å få dem til å overleve nedfrysing og opptining. Det er mulig at noen likevel forsøker. Jeg kan ikke anbefale deg noen spesiell klinikk i Danmark, men gå inn på nettet og søk selv. De klinikker jeg kjenner i Danmark arbeider alle seriøst. Hva er grunnen til at du ønsker nedfrysing? Vennlig hilsen Mette H Moen Så vidt jeg har skjønt er det slik at antallet egg og kvaliteten på eggene reduseres med alderen. Jeg er en kvinne i slutten av 30-årene som p.t. ikke har en partner, men som ønsker meg barn når det tidspunktet kommer. Tanken er derfor at det er en mulighet til å evt fryse ned egg nå dersom det senere viser seg at kvaliteten ikke er god nok til å bli gravid. 0 Siter
WMI Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Nei, det er ikke mulig. Ikke mulig i Norge, eller ikke mulig i det hele tatt ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.