Gå til innhold

Forferdelig sprøyteskrekk.

Anbefalte innlegg

Jeg har en forferdelig sprøyteskrekk. Bare tanken på spøyter gjør at jeg grøsser. Spesielt blodprøver er ekstra ekkle. Jeg har tatt en før. Jeg vet at jeg kommer til å ta flere blodprøver i livet mitt, og den tanken får meg til å bli kvalm. Hos tannlegen tar man jo bedøvelses sprøyter, og det MÅ jeg ta, og jeg får til og med mareritt om natten om sprøyter og slikt. Jeg trenger hjelp!

Hilsen Leamari.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/281097-forferdelig-spr%C3%B8yteskrekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, dere trenger ikke å svare på dette innlegget, jeg trodde det var psykologer som skulle svare. Så ikke svar på dette emnet, jeg kommer uansett ikke til å se på det mer.

Hilsen meg som opprettet emnet,

Leamari.

Det er en psykiater her inne og han svarer på det han vil svare på så det kan godt hende du får svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...